Marcooled_79
Arcade Local
- Messages
- 67
- Reaction score
- 0
Welkom Seba!
ckong":bm6bc2i4 said:Welkom Gerrald.
Er zijn hier niet veel mensen met een bartop arcade, maar Almighty heeft er eentje en ik geloof dat hij plannen heeft om er ook zelf eentje bij te bouwen. Praat maar eens met hem.
Jullie zijn bovendien bijna buren.
handsome1987":1p04y9r1 said:ckong":1p04y9r1 said:Welkom Gerrald.
Almighty bestaat volgens de site niet meer als user hij staat ook niet bij de members lijst.
ckong":yt3nawnp said:handsome1987":yt3nawnp said:ckong":yt3nawnp said:Welkom Gerrald.
Almighty bestaat volgens de site niet meer als user hij staat ook niet bij de members lijst.
Weet je dat zeker, ik kan hem nog wel selecteren als geaddresseerde bij een PM. Maar inderdaad, hij staat niet meer bij de ´A´ op de memberlist. Wat is hier aan de hand? Toch niet weer een gewaardeerd member (niet bij iedereen overigens) die het forum verlaat?