A
Anonymous
Guest
Hallo,
Heb al gepost op het forum zonder mijzelf echt voor te stellen... Dus bij deze.
Mijn naam is Koen en ik woon in Eindhoven 28 jaar.
Ik ben in het bezit van de volgende machines:
Sega Megadrive
XBOX
XBOX 360
Club 2000 Special Edition
en een NARC Arcade Cabinet. Hier zit nog veel werk en ben dus nog volop bezig deze weer helemaal te herstellen.
Naast gamen ben ik in mijn vrije tijd bezig met het sleutelen aan mijn 205 Gti Mi16 en om de conditie op peil te houden ben ik veel op de mountainbike te vinden.
Heb al gepost op het forum zonder mijzelf echt voor te stellen... Dus bij deze.
Mijn naam is Koen en ik woon in Eindhoven 28 jaar.
Ik ben in het bezit van de volgende machines:
Sega Megadrive
XBOX
XBOX 360
Club 2000 Special Edition
en een NARC Arcade Cabinet. Hier zit nog veel werk en ben dus nog volop bezig deze weer helemaal te herstellen.
Naast gamen ben ik in mijn vrije tijd bezig met het sleutelen aan mijn 205 Gti Mi16 en om de conditie op peil te houden ben ik veel op de mountainbike te vinden.