Ik zal me ook maar even voorstellen: mijn naam is Erwin, 41 jaar. Ik werk als software engineer in de zorg ICT. Ik speel computergames sinds de lagere school, tot aan de Dreamcast voornamelijk op home computers en PC. Ik heb altijd een speciale voorliefde gehad voor arcade racers en shmups, maar ik speel alles, als er maar geen taktiek bij komt kijken. Modern of retro maakt me ook niet zoveel uit, ik ben geen purist. Ik heb inmiddels een aardige verzameling consoles en home computers opgebouwd. Daarnaast mag je me ook wakker maken voor (Japanse) (cult) cinema en anime (m.n. van voor 2000) . Mijn DVD/BD verzameling is wel behoorlijk wat groter dan mijn games verzameling, maar gek genoeg steek ik meer tijd in games dan in films. Ik heb geen cabs of een supergun, en door de beperkte ruimte zal dat ook nog wel een poosje duren. Tot die tijd zullen MAME of andere emulators moeten voldoen.
Oja, hier zijn de paar videos die ik online heb gezet.
Oja, hier zijn de paar videos die ik online heb gezet.