Arcadegek
Arcade Local
Sp33dFr34k":3dvq25cx said:Welkom arcadegek, zat net inderdaad al te kijken in dat verpakkingstopic naar je registratiedatum en aantal posts, voor je het weet staat hier een (mega)post, goed bezig!![]()
tja ik was eerst van plan het regel voor regel te posten, had mijn posts aardig opgekrikt hehe! Maar euh beter in een x goed. Je kunt je maar een keer voorstellen toch!
thx, en alvast bedankt voor jullie warme welkom meldingen!