evildoberman
Arcade Local
Hoi na lange tijd maar even voorstellen ... evildoberman
aangenaam 37 wonend in limburg vlak bij weert
ben graag bezig met arcade en flipperkast spul ,veel woodies gehad (hihi).
ben nu meer in de candycabs ,2 astro city 2 kasten via r klok gekocht waar nu de pret mee begint .!
ben graag bezig met arcade en flipperkast spul ,veel woodies gehad (hihi).
ben nu meer in de candycabs ,2 astro city 2 kasten via r klok gekocht waar nu de pret mee begint .!