wibraman":2snmm23d said:Hoi hoi,
maar weer even een reactie van mij. De voeding van mijn Arcadekast is kapot. Ik heb de zekering al vervangen en daarna brandde die gelijk weer door. Ik weet ook dat het probleem eigenlijk niet te repareren is (een vriend van me die electrien is heeft er al naar gekeken) en die raadde mij een nieuwe voeding aan.
Nu heeft hij voor mij geprobeerd een normale PC voeding om te bouwen, maar dit lukt hem niet, gezien de voeding pas spanning geeft wanneer de PC aanstaat. En hij heeft ook al geprobeerd de voeding te laten denken dat de computer aanstaat door het circuit weerd rond te maken, maar de zekering brandde dan telkens weer door.
Weet iemand dus toevallig een plaats waar je (goedkoop) aan een voeding kan komen die de normale Arcade kast aansluitingen heeft (waar je de draadjes dus op kan draaien) of een PC voeding die wel makkelijk om te bouwen is? Ik ben ze op internet ook al tegen gekomen, maar dan kosten die krengen al gauw 70 euro, wat iets te veel van het goede is voor een arme sloeber zoals ik.
Alvast bedankt voor het advies![]()
ManoRevolver":1njwwnxw said:wibraman":1njwwnxw said:Hoi hoi,
maar weer even een reactie van mij. De voeding van mijn Arcadekast is kapot. Ik heb de zekering al vervangen en daarna brandde die gelijk weer door. Ik weet ook dat het probleem eigenlijk niet te repareren is (een vriend van me die electrien is heeft er al naar gekeken) en die raadde mij een nieuwe voeding aan.
Nu heeft hij voor mij geprobeerd een normale PC voeding om te bouwen, maar dit lukt hem niet, gezien de voeding pas spanning geeft wanneer de PC aanstaat. En hij heeft ook al geprobeerd de voeding te laten denken dat de computer aanstaat door het circuit weerd rond te maken, maar de zekering brandde dan telkens weer door.
Weet iemand dus toevallig een plaats waar je (goedkoop) aan een voeding kan komen die de normale Arcade kast aansluitingen heeft (waar je de draadjes dus op kan draaien) of een PC voeding die wel makkelijk om te bouwen is? Ik ben ze op internet ook al tegen gekomen, maar dan kosten die krengen al gauw 70 euro, wat iets te veel van het goede is voor een arme sloeber zoals ik.
Alvast bedankt voor het advies![]()
Jezus, is je cab nu al verrot?
Al contact opgenomen met de seller?