Baki
Shmup Veteran
Ben er totaal niet in thuis want ben er nooit mee bezig geweest. Al e.e.a. gelezen maar zag al vrij snel door de bomen het bos niet meer.
Stel ik zou besluiten om CPS1/2/3, Neo MVS, Naomi via een emulator op mijn cab te draaien, wat is dan de beste manier?
Mame ondersteund namelijk niet alles maar heeft via JVS PAC2 wel een cleane oplossing waarbij ik niks aan mijn cab zelf hoef te veranderen.
De andere oplossing zal wel e.e.a. rewiren zijn neem ik aan?
Alvast bedankt van een emu n00b :mrgreen:
Stel ik zou besluiten om CPS1/2/3, Neo MVS, Naomi via een emulator op mijn cab te draaien, wat is dan de beste manier?
Mame ondersteund namelijk niet alles maar heeft via JVS PAC2 wel een cleane oplossing waarbij ik niks aan mijn cab zelf hoef te veranderen.
De andere oplossing zal wel e.e.a. rewiren zijn neem ik aan?
Alvast bedankt van een emu n00b :mrgreen:
