What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

ElPancho's games n stuff

pooyan":2bvl1y7g said:
ElPancho":2bvl1y7g said:
Maar ik vind dat je het wel rap gedaan hebt, was bij mij een klusje van een uur of 4.

Niet lullen, maar poetsen :twisted:

Nou ja, misschien heb ik het wel een beetje naar beneden afgerond, een uurtje of zo.

Maar het is leuk om lezen dat je erg blij bent met het resultaat.

Of met de franse slag gedaan :lol:

Woensdag hakkendag. Ik dacht ook plaatjes van Tekken 3 gemaakt te hebben ..... anyway die is er ook.

En om mezelf ff van YAJ te houden nog wat pica's van Go by RC, lekker verslavend race spel met RC-autootjes. Lekker moeilijk gezet, 1 foutje en insert coin.
Was heerlijk caliberen btw in die Japans geschreven menu's. De controller is analoog dus dat moet even.
En dat zou elke weer moeten nadat ik een andere G-Net game gespeeld heb. Liever niet.
Ik heb een extra G-Net Mobo voor deze game en die blijft dedicated Go by RC.

Nu nog een extra cp ergens zien te scoren voor weinig. Alle bevestigingsmaterialen voor die controller op een cp zitten erbij. Dedicated cp-tje maken dus nog. Zit nog te overwegen om daar special art voor te maken. Er zat veel artwork bij RC, dus ruw materiaal genoeg.

Nog veel meer nieuws maar daar geen fotoos van nou ja een halve, UoPoko voor bijna nop weten te scoren.

Nou, ok nog 1 foto van de mamepcbees van Joel om het wachten daarop wat te verzachten.

Was voor mij een must die laserdisc games.

Kicke dat je RC GO hebt! Die stond ook nog op mijn lijstje; maar ik dacht dat de game gewoon digitale sticks accepteerde, niet dus :(. Maar erg cool dat je gewoon een complete kit hebt!

Een complete Soul Calibur kit! Lijkt wel nieuw. Je hebt alles van YAJ begrijp ik? Nu je de weg weet kan het best wel verslavend werken denk ik. Anyhoe, Mooie spullen gescored!

Dus jij hebt die mame pcb's van Joel al. (jaloers) Maar LD games.... Yukk!

Alles YAJ.
Maar wanneer je de commissiekosten, interne verzendkosten in Japan, en richting NL meerekend moeten de deals wel heel goed zijn die je maakt.
Gelukkig ligt Japan vaak op 1 oor als ik zit te sniperen.
Enneh LD Yukk ? Toch niet vanwege de liniaire gameplay toch 😉

Ja sorry. Maar die LD games zijn echt niks voor mij. Vindt de Don Bluth art (dragons lair, space ace) wel leuk hoor.

RC de Go! Die heb ik vroeger nog vaak gespeeld op de PSX, kicke spel :)

Robert er is een manier om tòch deze game te spelen, zonder originele Taito controller.
Ik heb hier een tut met daarin hoe je een "echte" rc remote hackt tot controller voor deze game.
2 draadjes solderen en aan de G-net hangen, that's it.
Klein nadeel, kep de tut alleen op papier, die site kan ik nergens meer vinden. Daar stonden ook alle (vertaalde !) G-Net men'us op.

Ik heb nu zelf alles gedocumenteerd van de menu's. Je kunt de tut, aantekeningen en hulp krijgen.

Game zelf gaat voor ong 35 euro en het G-Net mobo is sinds een half jaar in prijs gehalveerd, ong 35 dollar (excl. postzegel uit Japan).

Ook heb ik alle art dubbel gekregen, incl. manuals.

Gisteren een goede dag op YAJ.
Mijn Aero heeft die Sanwa CP die er voor zorgt dat de kast meteen geen echte Aero uitstraling meer heeft.

Niet lang meer ............... deze is onderweg

Ain't she lovely voor $11.

En weet iemand of deze PS2 game wat is ?

Trigger Heart Exelica Enhanced

Of heb ik aan de DC versie genoeg? Kost op PA $90 deze game :shock: en op YAJ $40. Das beter.
Ook is de LE van deze game uitverkocht op PA en liggen met bakken tegelijk voor $ 85 op YAJ.

Zou het wat zijn de PS2 versie van Trigger Heart Exelica?

Classic game kooptipje 😉

http://page4.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/d92896506

ElPancho":m6oj4jo6 said:
Gisteren een goede dag op YAJ.
Mijn Aero heeft die Sanwa CP die er voor zorgt dat de kast meteen geen echte Aero uitstraling meer heeft.

Niet lang meer ............... deze is onderweg

Ain't she lovely voor $11.

En weet iemand of deze PS2 game wat is ?

Trigger Heart Exelica Enhanced

Of heb ik aan de DC versie genoeg? Kost op PA $90 deze game :shock: en op YAJ $40. Das beter.
Ook is de LE van deze game uitverkocht op PA en liggen met bakken tegelijk voor $ 85 op YAJ.

Zou het wat zijn de PS2 versie van Trigger Heart Exelica Enhanced?

Classic game kooptipje 😉

http://page4.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/d92896506

Nice cp Onno voor je Aero, en voor dat geld al helemaal hehe :P

@Trigger Heart Exelica Enhanced:

Differences between the DC version and the new PS2 version are:

New (awesome) animated opening
New story mode (kind of similar to a visual novel)
New character (plays very fast and have a high damaging laser with a new short opening stage)
Gallery

The new features are nice but the original dreamcast plays better if you want arcade perfect quality.

Thanks Marc, laat ik eerst wat anders met de cp overkomen, deze kan alleen maar goedkoper worden.

Aan alle gasten die geholpen hebben met tillen, taten en weet ik wat, thx.

Heel :D mee, cheers dudes.

drooling.gif
Wanneer was je ookalweer aan deze verzameling begonnen? Je hebt een mooie collectie zo op een rijtje :)

Super setup Onno, nu de kamer nog wat pimpen en je bent klaar. En natuurlijk nog een flipper erbij voor de liefhebbers

nice Onno 8) , nu de boel nog een beetje pimpen. (posters etc.)

Na deze pictures best zin om Espgaluda te spelen, wat een vette game is dat!Wanneer mag ik langskomen :lol:

Jammer dat je geen screenshot hebt van die bootleg van Hasan, die bubble bobble achtige game met die mooie natuur-achtergronden... 😉

S913":2lke4y9i said:
…………… Wanneer was je ookalweer aan deze verzameling begonnen?

Nog geen jaar geleden :roll:

ruderudie":2lke4y9i said:
Super setup Onno, nu de kamer nog wat pimpen en je bent klaar. En natuurlijk nog een flipper erbij voor de liefhebbers

Komen wat posters van YAJ aan (als mijn CPO ein-de-lijk eens arriveert) laat ik ze overkomen. Het zijn Ibara, Deathsmiles -stairs- en DDP BL.

Flippers komen ook zeker goed. Black Knight staat bij de monteur/restaurateur en ik hoop Funhouse nog dit jaar te kunnen ophalen.

almighty":2lke4y9i said:
nice Onno 8) , nu de boel nog een beetje pimpen. (posters etc.)

Na deze pictures best zin om Espgaluda te spelen, wat een vette game is dat!Wanneer mag ik langskomen :lol:

:D Altijd welkom Marc, leuk. (ga voor Galuda, laat Ibara ff 😉

Ga... jij... hier.... nu zo even tussen de regels door... gewoon zitten tikken dat je een Williams ... Black... fuckin' Knight in je collectie hebt zitten!? Mijn natte pinball droom... met de beroemder MagnaSave??? :shock:

Ah, de man kent zijn klassiekers :D

De illusive BK met magna save, yes, dat is hem.

Met prima speelveld, nos inserts en plastics.

Mijn broer heeft een hele mint BK, maar die is erg van de pinballs, heeft wel meer special sh*t (oa Hotdogging en ik geloof dat midevil madness, Voltaire en Indiana Jones er ook aankomen)

Back