pooyan":300z6ien said:Ik heb zojuist het goede nieuws gehoord, Gefeliciteerd met je nieuwe cab
Ben benieuwd naar je foto's.
ElPancho":pgb535yg said:pooyan":pgb535yg said:Ik heb zojuist het goede nieuws gehoord, Gefeliciteerd met je nieuwe cab
Ben benieuwd naar je foto's.
Goed geïnformeerd ben je![]()
Awave get
Aero get.
Pics zodra ik in wat rustiger vaarwater zit.
ElPancho":rwaidcir said:Goed geïnformeerd ben je![]()
Awave get
Aero get.





goatboy":1trfujsz said:Echt en toffe ruimte! Mag je blij mee zijn. Ga zelf ook de astro speaker behuizing en waarschijnlijk de deurtjes zelf spuiten. De rest niet.
Wist je dat de deurtjes van de astro een andere tint wit hadden? Kijk maar op de officiele flyer.
Hier ook 4+ uur mee bezig geweest en best een hele klus.ElPancho":3vfj02ma said:En Pooyan nog bedankt voor de commandant coating remover tip.
Het is vooral jouw enthousiasme geweest over het eindresultaat dat me over de streep trok.
Ik ben er helemaal te blij mee met de "nieuwe" monitor.
![]()
Maar ik vind dat je het wel rap gedaan hebt, was bij mij een klusje van een uur of 4.
ElPancho":3qio9yyl said:Maar ik vind dat je het wel rap gedaan hebt, was bij mij een klusje van een uur of 4.