DLX":3qnzzb5s said:Gids uit 1980 zeker? Vorige keer dat ik er was, hadden ze geen flikkerHelaas
![]()
Ratson":2tkkg7v4 said:Die arcade zou eigenlijk de enige reden zijn om daar naar toe te gaan voor mij.
Wijze woorden!Ratson":3vbziabw said:Die arcade zou eigenlijk de enige reden zijn om daar naar toe te gaan voor mij.