What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Egret II interesse check

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
ruderudie":3i5ecs7i said:
Wat een rotzooi zeg die cabs op die foto, zou ik echt nog geen 600 voor neerleggen. Egret 2's zijn zeker goedkoper te krijgen in JP en HK, je moet gewoon even een goed contact hebben. Koop deze shit niet in ieder geval, steek liever wat tijd en geld in een goede seller en een goede vervoersmaatschappij te vinden te vinden

Advies aangenomen. Heb aanbieder Sven al een PM gestuurd dat ik af zie van de actie.

Sven is een topseller en als hij zegt dat de cabs er na een cleaning goed uitzien geloof ik dat. Aan de andere kant vind ik dat als je veel geld moet neertellen voor een cab de seller de moeite moet nemen de cabs te cleanen en te voorzien van nieuwe buttons. Kleine moeite en uiteindelijk vangen ze er dan meer voor.

Ken":1aos3mph said:
Aan de andere kant vind ik dat als je veel geld moet neertellen voor een cab de seller de moeite moet nemen de cabs te cleanen en te voorzien van nieuwe buttons. Kleine moeite en uiteindelijk vangen ze er dan meer voor.

Hier ben ik het dus roerend mee eens!

Coinupexpress, kreeg ik net in me e-mail:

----------------------------------------------------------------------------------------
**** OFFER 4 - WHOLESALE CABINETS ****
----------------------------------------------------------------------------------------

26pcs Egret 2 @$255usd

10 units x 2 player control panel
16 units x mahjong control panel

Available from Hong Kong warehouse, 220volts

$255,- ex. is niet slecht. Alleen die 10 cabs met 2player panels zijn erg interessant mits ze niet afgeragd zijn. En mahjong panels vervangen door Egret2 1p/2p panels is bijna onmogelijk. Heb nog nooit een los Egret2 panel te koop gezien, Jullie?

255 is natuurlijk een koopje, maar dan moet je er wel 26 tegelijk kopen.
en dat zie ik nog niet zo snel gebeuren...

Dat denk ik ook. Als tijd, moeite en cash geen probleem was dan...

en dan nog, 16 mahjong panels. :)

Je kunt ook prima alleen die 10 stuks met 2player cp afnemen, als de cabs dan $100 duurder zijn is het nog een koopje. Als ik geld had stuurde ik ze graag een mail hierover, ik heb wel tijd om alles te regelen t/m het einde van het jaar. Helaas geen geld dus om die investering te doen

Back