Da Dude
Nozomi Elite
Ik vind de egret 2 en vooral de 3 heel erg mooi.
Mooier dan een Blast City, maar minder mooi dan een New Astro City
Mooier dan een Blast City, maar minder mooi dan een New Astro City
Kom maar op. Ik heb een zwarte band in wegrennen.Marcosan30":1zumxg0e said:Cageman":1zumxg0e said:Vind persoonlijk de moderne Egrets ook niet mooi, maar dat terzijde.
Ok nog iemand cruisin for a bruisin :twisted:
Cageman":2bc5iymp said:Kom maar op. Ik heb een zwarte band in wegrennen.Marcosan30":2bc5iymp said:Cageman":2bc5iymp said:Vind persoonlijk de moderne Egrets ook niet mooi, maar dat terzijde.
Ok nog iemand cruisin for a bruisin :twisted:
Ik ben niet snel met wegrennenCageman":2gcj8z2y said:Heb ik ook. Ik kan echt keihard iemand voor zijn bek dammen en dan supersnel wegrennen.
Ik ben niet snel met wegrennenbeau":25f7gza7 said:Cageman":25f7gza7 said:Heb ik ook. Ik kan echt keihard iemand voor zijn bek dammen en dan supersnel wegrennen.
Cageman":344e1n13 said:Heb ik ook. Ik kan echt keihard iemand voor zijn bek dammen en dan supersnel wegrennen.

Sphere":1qvzvhjo said:Chris, laat het mijn gerust weten als er ergens een leuke of aandacht vragende egret 29 rond zwerft die een nieuw baasje nodig heeft.![]()
Akuma2000":2i8ykzp8 said:Ik vind hem leuk, ziet er heel schattig uit, doet mij denken aan Wall-E op een of andere manier xD
Jinxz":j5n7ob4a said:De Egret29 is typisch een kast die je uitkotst of juist awkward nice vindt. Ik ga voor het laatste
- Crazy ass topper
Akuma2000":3a4rhnuf said:Handschoenen hahaha
Hoe langer ik er naar kijk, lijken de speakers aan zijkanten steeds meer op armpjes die uitreiken om je te knuffelen :')
d":fqabqihe said:Hele mooie cab. Ik zou wel die voet eraf lasbrandglassnijden.
Ik wil er ook wel een voor 600e......... Nice try, d.