What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Een felicitatie voor Almighty en zijn vriendin/vrouw

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Almighty, ik heb zojuist van rklok gehoord dat je de gelukkige vader bent geworden van een dochtertje. :D

Bij deze wil ik jullie daarmee feliciteren, en ik ben blij dat ik via via aan de eerste foto van de kleine meid ben gekomen. Gelukkig kan iedereen nu zien dat het wat de opvoeding betreft wel goed komt:

baby-gamer.jpg


Overigens vind ik het wel een slap excuus om dan maar niet in Apeldoorn op de retro spelcomputerdag te komen. 😉
 
Marc en vriendin, gefeliciteerd met jullie kleintje!
Hoe heet ze?
:D
 
Van harte gefeliciteerd.

Leuk hoor :D en ook ik ben benieuwd naar de naam.
 
Gefeliciteerd toegewenst van een mede-vader 😉 !

Ik heb zelf een dochter van nu 2 jaar en 4 maanden en het is echt fantastich maar dat zal je zelf nog wel ondervinden. Geniet ervan, het gaat allemaal echt heel snel !

Enjoy !
 
Bij deze wou ik jullie bedanken voor de leuke reactie's en uiteraard ben ik een trotse vader van mijn dochter 'Marit' geboren op 01-10-08.
Vandaag zijn m'n vrouwtje en dochter ontslagen uit het ziekenhuis en kunnen we nu heerlijk genieten met z'n drieen.

img1042pr4.jpg


Mometeel zal ik dan ook niet veel actief zijn op het forum :lol:
 
van harte gefeliciteerd man! geweldig nieuws.
 
Mooi kindje hoor! Van harte gefeliciteerd en een hele fijne tijd toegewenst! Heb zelf ook 2 dochters van 4 en 11 jaar. De jongste gaat binenkort alweer naar de basis school en de oudste zit alweer op het voorgezet onderwijs. Hmm, Het gaat allemaal zo snel. Wel leuk weer zo'n kleintje, geniet ervan!
 
Gefeliciteerd man!!! 8) 8)
 
Gefeliciteerd!! Tja we worden allemaal wat ouder en serieuzer he :)
 
Gefeliciteerd !
Ik heb zelf ook 2 dochters.
Het mooiste wat er is.
 
Hahahahaha gefeliciteerd man, echt vet, maar de reden dat ik lach is dat ik een hrlr interessante overeenkomst zie ineens! Ik heb zelf ook 2 dochters van 4 en 7!! Ik heb nog niemand gezien met een zoon, wat gebeurt er met al onze coole shit, wie gaat dat erven, toch niet mijn aanstaande schoonzonen :twisted:

Volgens mij is dit een soort straf voor ons hahaha, maar ja ik zou ze voor geen goud willen ruilen, ik pas me gewoon aan en maak mijn candy cabs gewoon roze, if you can't beat 'em join 'em

Anyway nogmaals van harte en geniet er idd van, want het is zo voorbij met de pret ;)

Mvg,

Hasan
 
Psykick":dee7qeot said:
Hahahahaha gefeliciteerd man, echt vet, maar de reden dat ik lach is dat ik een hrlr interessante overeenkomst zie ineens! Ik heb zelf ook 2 dochters van 4 en 7!! Ik heb nog niemand gezien met een zoon, wat gebeurt er met al onze coole shit, wie gaat dat erven, toch niet mijn aanstaande schoonzonen :twisted:

Volgens mij is dit een soort straf voor ons hahaha, maar ja ik zou ze voor geen goud willen ruilen, ik pas me gewoon aan en maak mijn candy cabs gewoon roze, if you can't beat 'em join 'em

Anyway nogmaals van harte en geniet er idd van, want het is zo voorbij met de pret ;)

Mvg,

Hasan

Ik zal er zeker voor gaan zorgen dat ze gamen ook erg leuk gaat vinden en als de tijd is aangebroken dan neem ik haar lekker mee naar retro beurzen :D
Momenteel gaat alles erg goed en het gevoel dat ik nu heb is met geen pen te beschrijven.

Nogmaals bedankt voor alle felicitaties!

Marc.
 
Mooi kind, maar wie is die lelijke kale man? :lol:
 
Psykick":3tp3eg29 said:
Mooi kind, maar wie is die lelijke kale man? :lol:
Eigenlijk wel grappig die foto. Net alsof ie een nieuwe rechterarm aan het passen is. Bionic Commando!
Maar ben wel jaloers natuurlijk, goh!
 
Precies! :) En een kindje van die leeftijd kun je toch nog niet verpesten. Alles gaat goed zo te zien en wat een kanjer alweer. Leuk.
 
Back
Top