What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Een dag niet gepost is een dag niet geleefd

Ja het was echt knettergek, onwijs kicke gehad.
 
Erg stil jongens, dus een dikke MERHABA uit La Turqui 😉
 
En een bescheiden Bonjour vanuit France. Morgen helaas weer naar huis; laatste weekje nog even heerlijk weer gehad!

Op naar de Nozomi-soldeerklusjes die op me liggen te wachten ;-)!
 
Groeten vanuit Berlijn! Bockwurst en bratwurst mit Sauerkraut bitte! Und bier naturlich... Blijft leuk zakenreizen :lol:
 
oooohhh!! bratwurst! Zaaaalig.

Have fun! ehh.. oh nee.. werk ze!

:-)
 
nieuwe ps3 game, beetje dynasty warriors achtige actie game...


...met dieren



ziet er wel geinig uit. het komt ooit uit in europa via psn.
:lol:
 
Van mij vakantie 3 weken geleden...Virtua Cop 4real :-)
 
Haha, dat heb ik deze zomer ook gedaan in boedapest, bruut geweld is datzeg, schieten met dat soort kaliber! Vet!
 


ik ken het niet....maar het sucked anyhoe
 

afgelopen weekend op mijn zolder..mijn neefje en zijn vriendin spelen MR dRiller G, multiplayer race.
 
ZeMMiK":9ycha4b9 said:

afgelopen weekend op mijn zolder..mijn neefje en zijn vriendin spelen MR dRiller G, multiplayer race.

Ziet er een leuk spel uit, één om te onthouden.
 
Back
Top