What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Een dag niet gepost is een dag niet geleefd

Ho! Op de valreep nog ff een post op deze lekkere warme zondag.
 
Ik vind het wonderlijk dat er helemaal niet over het WK voetbal wordt gepost. Zal ik dan maar beginnen: Hup Holland Hup.
 
pooyan":aelk5gpr said:
Ik vind het wonderlijk dat er helemaal niet over het WK voetbal wordt gepost. Zal ik dan maar beginnen: Hup Holland Hup.

WOOOEEEHHAAA!!! Nederland kampioen!!!!

Zo beter? ;-)
 
Ik heb gisteren mijn al reeds 5 MAANDEN!!! vermiste kat opgehaald en mijnheer gedraagt zich of ie nooit is weggeweest.De andere kat,zijn mama,herkent hem alleen niet meer en is een beetje beledigt.Hij herkent haar wel en wil telkens lief doen maar dat word nog niet echt gewaardeerd.
Ik ben al lang blij dat ie terug is.Hij is waarschijnlijk verdwaalt geraakt met de sneeuw en zal wel hebben lopen slijmen hier en daar voor eten,wat niet moeilijk was gezien dat ie pas een maand of 7/8 was toen.
Hij is 2 maanden geleden in het ziekenhuis gebracht en daar hebben ze hem geopereerd en laten revalideren.Ze waren alleen vergeten om hem op de site van AMIVEDI te melden waar ik hem wel als vermist had opgegeven.Gisteren is ie naar het asiel overgeplaatst en daar hebben ze hem alsnog op de site gezet waarna ik een telefoontje kreeg of ik mijn kat ooit had teruggezien.Ben gaan kijken met weinig tot geen hoop en dan zit gewoon ineens mijn kat daar.Ik stond daar echt te janken van blijdschap.
 
Fokkin hell Ratson,

Dat is meer dan goed nieuws!!! Hugg that beeyatch badly!!!

Grtz

Ratson":2ek8igai said:
Ik heb gisteren mijn al reeds 5 MAANDEN!!! vermiste kat opgehaald en mijnheer gedraagt zich of ie nooit is weggeweest.De andere kat,zijn mama,herkent hem alleen niet meer en is een beetje beledigt.Hij herkent haar wel en wil telkens lief doen maar dat word nog niet echt gewaardeerd.
Ik ben al lang blij dat ie terug is.Hij is waarschijnlijk verdwaalt geraakt met de sneeuw en zal wel hebben lopen slijmen hier en daar voor eten,wat niet moeilijk was gezien dat ie pas een maand of 7/8 was toen.
Hij is 2 maanden geleden in het ziekenhuis gebracht en daar hebben ze hem geopereerd en laten revalideren.Ze waren alleen vergeten om hem op de site van AMIVEDI te melden waar ik hem wel als vermist had opgegeven.Gisteren is ie naar het asiel overgeplaatst en daar hebben ze hem alsnog op de site gezet waarna ik een telefoontje kreeg of ik mijn kat ooit had teruggezien.Ben gaan kijken met weinig tot geen hoop en dan zit gewoon ineens mijn kat daar.Ik stond daar echt te janken van blijdschap.
 
Wat een briljant verhaal dit. Super, man..!
 
volgens mij is er gisteren helemaal niets gepost
 
Wel opvallend dat ik die post deed om 00:15, en het forum er 11:15 PM van de vorige dag van maakt. Nou ja, iets voor de upgrade naar de nieuwe phpBB. Zal Ken nog eens even PM-en.
 
Cageman":3mg4l1fa said:
Wel opvallend dat ik die post deed om 00:15, en het forum er 11:15 PM van de vorige dag van maakt. Nou ja, iets voor de upgrade naar de nieuwe phpBB. Zal Ken nog eens even PM-en.

Goed plan.

Off topic, maar ook vrij irritant: als je een tekst hebt getyped, en je wilt er ergens een smiley tussen zetten, dan zet de forum engine de smiley altijd aan het eind van de tekst. Irritant.
 
ckong":1vbe56rh said:
Cageman":1vbe56rh said:
Wel opvallend dat ik die post deed om 00:15, en het forum er 11:15 PM van de vorige dag van maakt. Nou ja, iets voor de upgrade naar de nieuwe phpBB. Zal Ken nog eens even PM-en.

Goed plan.

Off topic, maar ook vrij irritant: als je een tekst hebt getyped, en je wilt er ergens een smiley tussen zetten, dan zet de forum engine de smiley altijd aan het eind van de tekst. Irritant.
Copy-Paste, nog steeds irritant dat wel ja. Maar ach er zijn ergere dingen in de wereld.
Zoals kindertjes die nooit een computergame zullen beleven :lol:
 
Back
Top