A
Anonymous
Guest
edit: removed
Psykick":27d2alre said:Voor iedereen die een Naomi wil moet ff zijn plas ophouden. Ik ben bezig met een grote inkoop van Naomi Universals. Deze ga ik waarschijnlijk allemaal choppen en te koop anbieden voor schappelijke prijzen. I'll keep you posted!
Laterz!
Je blijft ook ook verassen hePsykick":hgdlkxhq said:Voor iedereen die een Naomi wil moet ff zijn plas ophouden. Ik ben bezig met een grote inkoop van Naomi Universals. Deze ga ik waarschijnlijk allemaal choppen en te koop anbieden voor schappelijke prijzen. I'll keep you posted!
Laterz!
ZiEk":176803t1 said:erg nice.
Niet choppen! er zijn al teveel sitdowns en het begon allemaal met staan en barkrukken. Ja van die hooge ;P
Psykick":g6zp97om said:ZiEk":g6zp97om said:erg nice.
Niet choppen! er zijn al teveel sitdowns en het begon allemaal met staan en barkrukken. Ja van die hooge ;P
Niet in Japan![]()
Psykick":38gq9yua said:Jeez Ziek is dat waar je mee aankomt, ik wil niet flamen, maar dat zijn cabs uit 1920 man, weet je al hoe lang er in Japan wat betreft kasten een sitdown cultuur is. Dat is alleen wat ik wilde zeggen en in Japan hebben ze dus de New Net City, de Naomi's hierzo kan je dus zo maken door ze simpelweg te choppen. Maar als je dat niet wil, fine with me, de een houdt van dit en de ander van dat, Woody Candy verhaal. Ik heb respect voor iedereen!
Hasan