What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

edit: removed

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Erg gaaf, Virtua Tennis 2 op de Naomi is ook GE-NI-AAL. (ziet er ook 100x beter uit dan VT1)
 
Erg vette hap goatboy ! :shock:

Mooie cab, ook maar eens op zoek naar een Naomi in het nieuwe jaar.

En wat Psykick zegt. :)

Maar das een kwestie van smaak natuurlijk.
 
Gefeliciteerd man, fraai hoor zo'n Naomi cab.

En als je een ijzerzaag wil lenen hoef je maar te roepen. :D
 
Voor iedereen die een Naomi wil moet ff zijn plas ophouden. Ik ben bezig met een grote inkoop van Naomi Universals. Deze ga ik waarschijnlijk allemaal choppen en te koop anbieden voor schappelijke prijzen. I'll keep you posted!

Laterz!
 
Zonde man om te choppen. Ik zou em origineel houden! Ik ga ook nog eens voor een NAOMI Universal. Is iets wat ik altijd al heb willen hebben.

Heb nu immers ook alleen NAOMI runnen op de Astro...
 
dan laten we hem voor jou toch gewoon helemaal origineel, geen enkel probleem, ik laat je wel weten wanneer het zover is!
 
Psykick":27d2alre said:
Voor iedereen die een Naomi wil moet ff zijn plas ophouden. Ik ben bezig met een grote inkoop van Naomi Universals. Deze ga ik waarschijnlijk allemaal choppen en te koop anbieden voor schappelijke prijzen. I'll keep you posted!

Laterz!

dat klinkt erg aantrekkelijk...waar haal je die vandaan zomaar ineens?
 
Zeker een NNC chopdown project op loslaten, Naomi's zijn nogal lomp al staande.

Ik zie ook graag de updates omtrent een eventuele Naomi bulkorder Psykick, heb je al enigzins een prijs in gedachten na conversie?
 
Psykick":hgdlkxhq said:
Voor iedereen die een Naomi wil moet ff zijn plas ophouden. Ik ben bezig met een grote inkoop van Naomi Universals. Deze ga ik waarschijnlijk allemaal choppen en te koop anbieden voor schappelijke prijzen. I'll keep you posted!

Laterz!
Je blijft ook ook verassen he 😉
 
Volgens mij hangt het er een beetje vanaf wat je al hebt staan en hoe lang je zelf bent. Ik ben zelf heel lang en ik heb 2 masterplay standups, dus is het passender om hem zo te laten. En ik vind conversie een duur woord voor het inkorten van poten, 10 gaten boren en wat stickers plakken. Maar hij wordt daarmee wel velen malen mooier, dat dan weer wel, maar ik denk dat veel mensen dit ook best zelf zouden willen doen.

En voor the record VT2 is niet 100 keer mooier dan VT2. Bij VT2 is er meer aandacht besteed aan de gezichten en is de gameplay makkelijker gemaakt. Ik speel zelf liever VT2, maar qua verbetering is het echt geen wereld van verschil en gezien de prijs raad ik vt1 aan. Er zijn ook enthousiastellingen die vt1 beter vinden en daar zouden ze best wel eens gelijk in kunnen hebben. Wel eens een lob over Pioline of Rafter heen geslagen? heeft geen zin in vt2. Je krijgt een keiharde smash terug waarmee je van een koude kermis thuiskomt. Ik heb het idee dat Sega met vt3 een beetje terug gegaan is naar het vt1 principe. Minder toelatende gameplay!
Ik heb 'm al op de zolder staan, nu weer in elkaar. Ik heb ook foto's gemaakt en zal binnenkort ook een howto posten :) Het lijkt een enorm werk, maar valt achteraf toch wel weer mee. Het zou mooi zijn als ik toch een paar tips zou kunnen overdragen!
 
erg nice.

Niet choppen! er zijn al teveel sitdowns en het begon allemaal met staan en barkrukken. Ja van die hooge ;P
 
Leuk reakties allemaal, Tnx! Choppen doe ik niet maar een NNC look ziet er wel erg cool uit.
 
Psykick":g6zp97om said:
ZiEk":g6zp97om said:
erg nice.

Niet choppen! er zijn al teveel sitdowns en het begon allemaal met staan en barkrukken. Ja van die hooge ;P

Niet in Japan 😉

Waar haal je deze info vandaan ? (probeer je te flamen?)

Space invaders en pacman in japan heb ik weleens upright gezien, in plaatjes enz... ook wat cocktailz maar goed.

en wat is dit dan?
16006904.jpg

28002101.jpg



Anyways mooi om te horen dat de naomi niet gechopped wordt :D
 
Jeez Ziek is dat waar je mee aankomt, ik wil niet flamen, maar dat zijn cabs uit 1920 man, weet je al hoe lang er in Japan wat betreft kasten een sitdown cultuur is. Dat is alleen wat ik wilde zeggen en in Japan hebben ze dus de New Net City, de Naomi's hierzo kan je dus zo maken door ze simpelweg te choppen. Maar als je dat niet wil, fine with me, de een houdt van dit en de ander van dat, Woody Candy verhaal. Ik heb respect voor iedereen!

Hasan
 
Psykick":38gq9yua said:
Jeez Ziek is dat waar je mee aankomt, ik wil niet flamen, maar dat zijn cabs uit 1920 man, weet je al hoe lang er in Japan wat betreft kasten een sitdown cultuur is. Dat is alleen wat ik wilde zeggen en in Japan hebben ze dus de New Net City, de Naomi's hierzo kan je dus zo maken door ze simpelweg te choppen. Maar als je dat niet wil, fine with me, de een houdt van dit en de ander van dat, Woody Candy verhaal. Ik heb respect voor iedereen!

Hasan

still ik zei dat het staand begon, het begin van kasten ;P en jij zei nee tegen mij. Vind sitdowns ook wel ok maar om nou een originele upright te rapen kan je netzo goed je eigen kast maken of echt een mini zoals die naomi van lez

hier nog een leuke Jap arcade docu over het begin en zow ;P

http://www.arcadelifestyle.net/video/JapArcadeDoc.avi

(800mb hehehehe)
 
Ik vind het een mooie cab , maar als ie van mij was zou ik 'm ook choppen.
Niets is zo relaxed om zittend te arcadegamen. Sitdowns for the win !
 
Back
Top