What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

EDGE presents FILE

Daytona USA op Saturn was op gameplay gebied tenminste wel de allerbeste versie (spot on met de coin op, in tegenstelling tot de DC etc), en gameplay is eigenlijk wel het meest belangrijk.

Overigens is HDTV erg mooi, maar toch geen enorme reuzensprong. Het is niet zo dat SC1 op een SDTV opeens niet meer aan te zien is nadat je DoA4 op HD hebt gespeeld. Beide games lopen op 60fps, hebben lip synching en beide games hebben uber vloeiende animatie. Het verschil is niet echt enorm. DoA4 is dan ook niet bepaald de mooiste next gen titel maar ook Gears of War ben ik nu wel gewend en kijk ik niet meer van op. Des te meer ga je letten op lelijke dingen en in GoW kom ik wel eens lelijke textures tegen.

Ja zoals ik al zei ik speel wel eens op een 360 bij een maat van me, maar ik heb er niks mee. Ik heb zowieso veel meer met 2d en ik heb een of andere kwaal dat ik van shooters na 10 minuten spelen de halve dag misselijk ben en kotsneigingen heb dus daar hoef ik het ook niet voor te doen. Zal wel met evenwichtsorgaan te maken hebben.

Maar goed, je weet nooit wat nog gaat komen, 10 jaar geleden dachten ze ook dat virtual reality de shit zou worden dus misschien dat er nog ooit een dergelijk geheel nieuw spelconcept komt.

Motion Sickness heet zoiets rudie, Hideo Kojima heeft er ook last van. Hij vertelde me dat hij graag een FPS had willen maken, maar dat dit gewoon niet ging omdat hij er misselijk van werd. :lol:

Ik hoop ook zeker dat er in de toekomst iets vernieuwend's komt, want als je het mij vraagt is het nu puur de strijd wie de meeste polygonen op het scherm kan gooien.Vroeger, ja vroeger waren de stappen veel groter en kan me goed herineren dat ik na m'n snes een psx koopte, man wat was dat in die tijd mooi :shock: .En dacht je eindelijk het ultieme in huis te hebben kwam Sega later nog eens met de Dreamcast :shock:.
Maar de laaste jaren zie ik weinig verschil, en ben dan blij dat de Wii mij denk wel iets te bieden heeft en niet de met de krachtmeting van de 360/PS3 meegaat!

@ ken:

bedankt voor de info, ik denk ook dat het zich ontwikkelt: vroeger kon ik nog net doom en wolfenstein doen maar die gaan nu ook niet meer, begin na 10 minuten al te zweten en te draaien. Ik zal eens kijken wat er over te vinden is, dank je.

edge_art_cover.jpg

nice nieuwe edge wel 18 eurie maar zit vol full color art uit gamez.

Vind hem erg slick.

Back