Ken
High Score Hunter
- Reaction score
- 0
Een (voorlopige) redelijk complete lijst van de games die op de E3 zullen verschijnen is gereleased. Mogen we dan ook eens zeggen van een beurs dat het misschien wel helemaal niet zo briljant zal worden allemaal? Ieder jaar is natuurlijk 'deze E3 de beste ooit', maar dat kunnen we dit jaar toch zeker niet zeggen. Het enige wat misschien leuk zal zijn is een speelbare PS3 en nieuwe Nintendo, maar je weet gewoon dat het allemaal maar zeer minimaal zal zijn en in zeer vroeg stadium. Ik kan er niet wakker van liggen in ieder geval. Voor de 360 is er eigenlijk vrijwel niets wat nou echt must have materiaal zal worden en als ik de lijst zo af ga zit er (primeurtje!) geen enkele echt fantastische titel tussen. Maar goed, we weten dat alle vervelende Amerikanen met hun hotdog klauwen wel weer al masturberend het beeldscherm van Twilight Princess zullen onderkwijlen. Sonic speelbaar zou voor mij de show kunnen redden, en hoe gek het ook klinkt ben ik het meeste benieuwd naar een PC game, namelijk die van de Crytek demo. Jullie zullen de demo wel hebben gezien, dat gaat natuurlijk nergens over zo heftig ziet dat er uit. Voor de rest...zal wel aan mij liggen maar ik vind het 99% rommel. Negatieve uitschieters: Midway, duik terug de grond in met je rotzooi, Atari hou nou gewoon op met bestaan, Capcom schaam je diep. Veel plezier voor iedereen die er naartoe gaat, hoop voor jullie dat er in deze topic nog een lading games bij gaan komen want dit is echt marginaal.