What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

DreamerNL's real good stuff

DNL

1CC Aspirant
Nou mensen, hier zal ik af en toe wat pics plaatsen van serieus zeldzaam spul. Ik zal dus niet alles plaatsen wat ik binnen krijg, maar wel de echte goede shit.

Hier een van de zeldzame originele SNK posters. Uitgebracht in 1996 en alleen aan bepaalde arcadehallen in Japan geleverd, in nieuwstaat zelfs 8)

Ik ken ook niemand die er nog een heeft.

Ik kreeg alleen die weerspiegeling van het gordijn en de kast niet eruit, omdat de poster nu eenmaal achter glas zit ingelijst. Dat moeten jullie er maar even bij wegdenken dan.

De poster is best groot, zo'n 75cm bij 105cm.

Zie hier de pics!

nm1.JPG

nm2.JPG

nm3.JPG

Inderdaad een vette poster, jammer dat die game zelf een stuk minder is.

De ingame artwork vond ik wel vet btw.. Natsume is een serieuze bedreiging voor Mai ;x

Inderdaad! Het zal nog wel even duren voordat de AES game nog wat meer daalt in prijs, maar daar wacht ik op.

Op MVS kostte die ons toen geen fuck.. maar ik zou hem nu ook best wel op AES willen, alleen al voor de stijl.

Ik heb er echter niet zoveel voor over, omdat ik bijv titels als SamSho en LB beter vind. En de huidige vraagprijs is volgens mij nog iets van 300 euro oid ;)

ZiEk":r2h5hlqs said:
tjah damn dat spel is best gewild, ooit is een bod voor je poster gehad?

Yup, maar ik doe em niet weg. Iemand bood al 200, maar aangezien de poster echt zeldzaam is heb ik nee gezegd. Er zijn natuurlijk bepaalde grenzen, maar op het moment denkt geen haar op mijn hoofd aan verkopen :P

En terecht, it's only money uiteindelijk en deze poster vindt je nooit meer.

Hier één van mijn recentere aanwinsten die ik op de kop wist te tikken. Final Fight Tough, in nieuwstaat:

sfc.fft.JPG

ZiEk":3mpqeiou said:
lol die is wel nice en duur.

Zag laats een losse voor 50 eurie

laastst een boxed versie voorbij zien komen voor 60 euro 😉

almighty":1kgwtfv4 said:
ZiEk":1kgwtfv4 said:
lol die is wel nice en duur.

Zag laats een losse voor 50 eurie

laastst een boxed versie voorbij zien komen voor 60 euro 😉

staat er ook een op ebay, voor die prijs heb je dr een die onder een wagen is gekomen, door de stront is gehaald en aangevreten is :lol:

had ff snel gekeken maar niet echt op de staat gelet.

edit: nu dus wel ff en hij ziet er inderdaad niet echt super uit 😉

almighty":1lypwe7t said:
had ff snel gekeken maar niet echt op de staat gelet.

edit: nu dus wel ff en hij ziet er inderdaad niet echt super uit 😉

mja dan zoe ik alleen voor de cart gaan als ie zo uitziet hoor.

hey man ik durf wel te vragen hoe duur die is, deed ik ook bij mighty hehheh he.

mooie aanwinst het start scherm ziet er ook beter uit dan die van de eu versie.

ZiEk":20blulu3 said:
hey man ik durf wel te vragen hoe duur die is, deed ik ook bij mighty hehheh he.

mooie aanwinst het start scherm ziet er ook beter uit dan die van de eu versie.

Nou, ruim boven de 100 euro.

Back