R-Type":2comjhzk said:Inderdaad een vette poster, jammer dat die game zelf een stuk minder is.
ZiEk":r2h5hlqs said:tjah damn dat spel is best gewild, ooit is een bod voor je poster gehad?
ZiEk":1ngccuim said:lol die is wel nice en duur.
Zag laats een losse voor 50 eurie
ZiEk":3mpqeiou said:lol die is wel nice en duur.
Zag laats een losse voor 50 eurie
almighty":1kgwtfv4 said:ZiEk":1kgwtfv4 said:lol die is wel nice en duur.
Zag laats een losse voor 50 eurie
laastst een boxed versie voorbij zien komen voor 60 euro![]()
almighty":1lypwe7t said:had ff snel gekeken maar niet echt op de staat gelet.
edit: nu dus wel ff en hij ziet er inderdaad niet echt super uit![]()
ZiEk":20blulu3 said:hey man ik durf wel te vragen hoe duur die is, deed ik ook bij mighty hehheh he.
mooie aanwinst het start scherm ziet er ook beter uit dan die van de eu versie.