A
Anonymous
Guest
Hey mensen,
ik ben van plan een dreamcast aan te schaffen alleen weet ik nog niet als ik um moet importen of gewoon hier in nederland kopen? kunnen julie mij daarbij helpen? Tuurlijk kies ik voor de goedkoopste maar ik heb liever een JAP/US versie dan een PAL aangezien ik op lik-sang heb gezien dat de games goedkoper waren (klopt dat?)
ik ben van plan een dreamcast aan te schaffen alleen weet ik nog niet als ik um moet importen of gewoon hier in nederland kopen? kunnen julie mij daarbij helpen? Tuurlijk kies ik voor de goedkoopste maar ik heb liever een JAP/US versie dan een PAL aangezien ik op lik-sang heb gezien dat de games goedkoper waren (klopt dat?)