What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Donkey Konga 2 + 3

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Hoi Ken,

Graag zou ik een price check(en als de prijs bevalt koop ik hem ^_~) voor Donkey Konga 2 en Donkey Konga 3 willen, Japanse uitgaves uiteraard. Tweedehands of nieuw, wat de goedkoopste is ^_^ en het liefst niet de versies met trommels erbij, omdat ik al 3 trommels heb en voor de shipping van 1 trommel evenveel betaal als een nieuwe in Nederland vrees ik 😉 . Thanks in advance!
 
Je hebt 5 trommels :lol:
Geintje, kon het niet laten. Kon wel toch? ME ene oog las de text en het andere oog die avatar en toen dacht ik: "dit klopt niet".
 
Als ik jou was zou ik ze dan gewoon allebei los kopen, als je die trommels toch al hebt.
Dat scheelt een hoop in shipping.
 
Heh, kennelijk was ik niet duidelijk maar daar doelde ik ook op. Alleen als je ze überhaupt in webwinkels nog tegenkomt kosten ze altijd 60 euro.. daarom vroeg ik wat ze daar kostten, en evt. tweedehands dus. Zonder trommel versies dus..
 
Oeh, very nice. En die zijn nieuwe =O ? Hmm.. morgen vertrek ik richting Peking, maar als ik terugben(en geld overheb =D) neem ik contact met je op want die twee spellen ontbreken nog in mijn collectie :roll: .
 
Ik heb eventueel ook interesse, en kan je dan ook aan kururin squash voor de cube komen, die 3 in een combi dus?
 
Back
Top