What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Donaties aan het Nozomi Game Center

Psykick

Loop Survivor
Joined
Sep 29, 2005
Messages
3,584
Reaction score
0
Wow wat een positieve reacties en enthousiasme is er rondom onze recente announcement!! Echt top jongens!

Nu wil ik graag bij deze duidelijk maken dat we dit puur en alleen voor behoud en het voortbestaan van Arcade e.d. doen. Wij hebben hier met z'n vijven een lange aanloop naartoe gehad met veel gesprekken en vergaderingen.
Daarnaast hebben we alles wat in onze macht lag, hetzij financieel hetzij aan spullen leveren, gedaan om dit te verwezenlijken.

Dit gaat natuurlijk niet zonder slag of stoot en kost veel energie, maar levert ook enorm veel energie op. Dit alles uit liefde voor de hobby.

We zijn nu op dat punt gekomen dat we eindelijk iedereen kunnen verwelkomen en van start kunnen gaan. Er is echter toch nog veel te doen en we hebben ook nog aardig wat dingen nodig om het nog beter en completer te maken.

Nu zijn er al aardig wat mensen die gelijk lid worden en bijdragen aan dit doel, fantastisch! Er zijn denk ik ook een hoop mensen die niet langs kunnen komen of het gewoonweg niet interessant genoeg vinden om lid te worden. Dat is natuurlijk ook helemaal prima, maar wellicht zijn er toch nog een hoop mensen die een donatie willen doen, alleen al om het te supporten.

Dit hoeft natuurlijk niet in de vorm van harde valuta te zijn, maar we hebben nog aardig wat dingen op gamegebied nodig, zoals bijvoorbeeld diverse consoles, games of accessoires. Alles waarvan je denkt dat het voor gamen gebruikt kan worden is van harte welkom.

We hebben bijvoorbeeld een Phat PS2 nodig voor een gun shooting setup, om maar een voorbeeld te geven. Een super nintendo, nintendo 8-bit, megadrive etc. etc. is ook allemaal welkom. Het hoeven niet de mooiste exemplaren te zijn en de games hoeven niet "minty" te zijn als we het maar aan kunnen sluiten en iedereen kan gamen.

Dus anything goes, monitoren, games voor diverse consoles, consoles, handhelds etc.etc.etc.....

Natuurlijk mag je ook gewoon een klein bedrag overmaken als je het een warm hart toedraagd!!

Het wordt in elk geval enorm gewaardeerd, laat dat duidelijk zijn!!

Nou genoeg gebedel, ik zou zeggen kom asap naar de Nozomi Game Center!! Seeya soon ;)

p.s. tafeltennisballetjes en batjes zijn altijd welkom hehe
 
Ik heb als donatie iig:
1x blaze scorpion3 gun(boxed, werkend met ps1/2 en 100hz tv's)
1x Alien vs Predator CPS2 asia a+b boards(battery replaced in februari 2012)
1x nes met controllers(heb helaas geen aansluitsnoer en adapter over)
2x mvs game: ASO II en Top Hunter.
Zal het de eerste x dat ik kom gelijk meenemen. Waarschijnlijk as vrijdag.
 
Jeetje wat vet Gideon! Echt supertof! Zie je a.s. week ;)
 
Jo Has,

Ik kom ook a.s. vrijdag. Neem Zero Gunner 2 en Battletoads PCBtje mee!
 
Ik heb nog niet zoveel te doneren naast cash maar als jullie nog een paar (2x6) Sanwa buttons nodig zouden hebben kan dat (rood en blauw, schoon en werkend).
 
Ik heb nog wel wat te doneren, ik zal kijken wat ik heb, mogen het ook cabs zijn, die niet meer werken, of photoplay.
 
Bjt wii console is in progress, die neem ik al mee.


God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Om meteen kasten te doneren gaat me te ver 😉
Maar een kastje in de bruikleen om te spelen voor een paar maanden wil ik wel aanbieden als er intresse voor is.
op de momenten dat ik wat bruikbaars en draaiends heb :?
stuur maar een pm en we kijken ff hoe we hem op locatie krijgen
 
Psykick":jhdevs4p said:
Jeetje wat vet Gideon! Echt supertof! Zie je a.s. week ;)

Graag gedaan man, deze community heeft inmiddels ook genoeg voor mij gedaan.
Alles al netjes klaar gezet in een doos en een saturn joypad/controller toegevoegd die ik ook tegenkwam.
Heb al een paar jaar geen saturn meer.
 
Ik heb een japanse dreamcast te doneren met 2 controllers
en streetfighter 3 zero
 
@polderarcade Kasten die goed genoeg zijn voor de arcade zijn ook cker welkom als bruikleen cabs! Bedankt voor het aanbod en laat maar weten wat je hebt ;)

@stevuns We kunnen geen Dreamcast genoeg hebben, die worden ook cker aangesloten, bring it on ;)
 
:mrgreen: geweldig mensen, wat een vette reacties en donaties allemaal. Super bedankt :mrgreen:
 
Mart":3it3h0ti said:
:mrgreen: geweldig mensen, wat een vette reacties en donaties allemaal. Super bedankt :mrgreen:

+1!!
 
Ik heb 2 japanse dreamcast games liggen.
18 wheel trucker en Silent scope.
Mochten jullie die willen dan doneer ik ze hierbij, Zie mijn verkoop topic.
Verder kan ik 2 VGA CRT 21inch Dell schermen krijgen. Maar zo niet laat ik ze staan, en gaan ze richting stort.

verder heb ik niks te doneren. Ik kan altijd wel me DC NAC arcade stick meenemen. Psykick weet wel welke ik bedoel. Maar kan hem niet doneren. Gebruik die thuis vaak.

Ben altijd bereid om mijn Atomiswave collectie mee te nemen. Gaat alleen wel weer mee naar huis. :D

Oja, Ajax voor de Xbox hahahahahaha.sorrie Ken, kon het niet laten :mrgreen: 😉 :P
 
Da Dude":25hvuas8 said:
Oja, Ajax voor de Xbox
Ik had niet verwacht dat we na een week al iemand moesten royeren.
 
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ken, ik zal hem vernietigen.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Word de Phat PS2 nog gezocht? Heb er waarschijnlijk nog wel een hier (moet morgen even zoeken dan), alleen zitten de kabels er niet bij...
 
Farian303":k56fbd4m said:
Word de Phat PS2 nog gezocht? Heb er waarschijnlijk nog wel een hier (moet morgen even zoeken dan), alleen zitten de kabels er niet bij...

Ja graag ;) Kabels geen enkel probleem!
 
Back
Top