A
Anonymous
Guest
Sinds gisteren helemaal verslingerd geraakt aan deze game. Werkelijk een fantastische SHMUP, ongelofelijk tough (sorry Ken
), maar wat een beauty is dit. Ik heb het scoringsmechanisme nog niet helemaal door, maar dat komt goed.
Grappig: de reden dat ik de game gisteren nog eens ben gaan spelen is omdat ik hem te koop heb staan. ik dacht, kom, nog één keer voordat hij weg is. Je raad het al: de game is niet meer te koop. :roll: Ik lijk wel gek om deze weg te doen.
Oh ja, de motor heb ik toch al gekocht, het is een 900S Diversion geworden. Niet superspannend, maar goed genoeg om af en toe uit de schuur te trekken.
@Ken, misschien is het leuk om een high score subforum te maken, met eeen topic per game.
Grappig: de reden dat ik de game gisteren nog eens ben gaan spelen is omdat ik hem te koop heb staan. ik dacht, kom, nog één keer voordat hij weg is. Je raad het al: de game is niet meer te koop. :roll: Ik lijk wel gek om deze weg te doen.
Oh ja, de motor heb ik toch al gekocht, het is een 900S Diversion geworden. Niet superspannend, maar goed genoeg om af en toe uit de schuur te trekken.
@Ken, misschien is het leuk om een high score subforum te maken, met eeen topic per game.