Jinxz
Pattern Reader
:mrgreen: Lees net op Tweakers dat het vandaag systeembeheerders-dag is.
http://tweakers.net/nieuws/90435/ve...ay-zet-systeembeheerders-in-het-zonnetje.html
http://tweakers.net/nieuws/90435/ve...ay-zet-systeembeheerders-in-het-zonnetje.html