What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

diverse marquees + R-type control panel

cocobolo

Cabinet Dweller
------------------
UPDATE :
Alleen QIX en ZWACKERY zijn nog beschikbaar.
------------------

Hallo

Ik heb veel marquees en de meeste wil ik houden maar een aantal heb ik dubbel of geen plannen meer mee.

Erg leuk om te gebruiken met verlichting er achter in je gameroom :-) !

De eerste, een klassieker : Scramble :-) GERESERVEERD
DSC_2868_zps6c7ce12f.jpg
15 euro.

Nog een klassieker, Qix (plexi, kleinere maat dan de rest):
DSC_2871_zpsa3a2e02a.jpg
10 euro.

Weer, een, deze is van GLAS, erg zwaar, erg mooi, maar er zijn op sommige plaatsen stukjes weg aan de achterkant. Maar nog steeds prima bruikbaar : ZWACKERY, van bally/midway
DSC_2870_zpsd2aeb248.jpg
15 euro.

Nog eentje van GLAS, zeer mooi : Bump 'n Jump van bally midway - GERESERVEERD
DSC_2872_zps924af9c7.jpg
17 euro

Dan een favoriet van mij, R-TYPE. Het zwarte tape op de randen kan er af GERESERVEERD
DSC_2873_zpsf2c1ca2d.jpg
12,50 euro

...en ik heb van R-TYPE ook het control panel :-)
OOK GERESERVEERD
DSC_2875_zps572b3ebf.jpg
20 euro, samen met de marquee 26 euro.

Ik heb het ook elders aangeboden dus de eerste die komt.... :-)
 
Cageman":1gjrktbe said:
Crap. Had die rtype marquee graaaaag gekocht..
had ik 12 jaar terug uit Amerika laten overkomen samen met het control panel maar de plannen zijn toen gewijzigd. Ik heb zo enorm veel geïmporteerd aan dat soort zaken maar sinds een verhuizing is er veeeeel minder ruimte voor videokasten helaas.
 
Back
Top