What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Diverse driving / shooting/ games for sale

Welcome you are, stel je anders ook even voor ih het offtopic gedeelte. Ben je puur een handelaar of ook een liefhebber; m.a.w. what kind of flesh do we have in the tub?
 
ckong":f0kmeghc said:
Rot op man.
Ik stel voor dat je dit soort reacties voortaan achterwege laat, ckong. Ik begrijp het wel maar laat het modereren aan anderen over, ok?

Welkom Peter,

Zoals je merkt is dit een vrij hechte groep mensen ;-). We kennen elkaar graag, en willen graag weten wat de achtergrond is van de mensen die zich hier aanmelden, waarvoor intussen dank.

Goed om te weten dat jullie ook sloopkasten/reserve onderdelen aanhouden; ik denk dat je regelmatig mensen blij zult kunnen maken. We zoeken nogal eens wat onderdelen links en rechts :-)

Voor de verkoop van kasten verzoeken we je inderdaad prijzen, staat, en indien mogelijk een fotootje te plaatsen.
 
Dankje voor de feedback zal ik zeker doen ben nog steeds aan het hannisen met het plaatsen van een foto dat is hier toch nog niet zo invoudig gemaakt

mvg Peter
 
Foto's kun je plaatsen door ze te uploaden naar een gratis fotodienst (imageshack, flickr, etc), en de URL van de foto tussen 'IMG' tags te plaatsen. Als je al een site hebt waar foto's op staan kun je gewoon de bestaande URL van een foto ervoor gebruiken natuurlijk. Voorbeeldje:

Code:
[img]http://imageshack.us/a/img638/2291/dsc02975.jpg[/img]

En dan krijg je in je post dit te zien:

dsc02975.jpg
 
zo nu gevonden hoe de foto's er op moeten dank aan iedereen die de handige tips heeft gedeeld
 
np41.jpg


big buck safari

zeer nette staat en perfect werkend voor de gun liefhebber prijs 1650 euro
 
k4f4.jpg



door de hoeveelheid van arcades die bij ons zijn binnen gekomen wordt het tijd dat er weer wat gaan ivm de ruimte die we nodig hebben in de komende maanden

deze sega hod dlx in nette staat mag dan ook weg voor 1850
 
Heb gisteren de trip naar Rijen gemaakt en kennis gemaakt in persoon met Peter. Ik moet zeggen dat het een hele fijne ontmoeting was!

Heb echt mijn ogen uitgekeken aan parts en cabs die deze man heeft waar wij als community hopelijk nog aardig wat profijt van zullen hebben. (Peter natuurlijk ook, ruimt lekker op hehe :D )

Anyway zij gaan flink wat reorganiseren qua parts en cabs en zullen daar over een paar weken waarschijnlijk mee klaar zijn. Daarna kunnen we eens goed kijken wat we nog nodig zouden kunnen hebben voor het NGC en uiteraard iedereen op het forum die nog wat exotische onderdelen zoekt.

Ik heb de staat van de cabs die hij te koop heeft staan gezien en dat is gewoon allemaal in prima tot perfecte staat. Koop dus gerust een cab als er iets voor je bij zit. Ik heb begrepen dat ook de after service helemaal in orde is, dus als er iets mis is hebben ze iig onderdelen genoeg en ook de intentie om te helpen. Kortom wat mij betreft een aanwinst voor onze community qua handelaren binnen onze groep. Het brengt zo de echte professionals en hobbyisten weer een stukje dichter bij elkaar!
 
Psykick":3sq9musf said:
Heb gisteren de trip naar Rijen gemaakt en kennis gemaakt in persoon met Peter. Ik moet zeggen dat het een hele fijne ontmoeting was!

Heb echt mijn ogen uitgekeken aan parts en cabs die deze man heeft waar wij als community hopelijk nog aardig wat profijt van zullen hebben. (Peter natuurlijk ook, ruimt lekker op hehe :D )

Anyway zij gaan flink wat reorganiseren qua parts en cabs en zullen daar over een paar weken waarschijnlijk mee klaar zijn. Daarna kunnen we eens goed kijken wat we nog nodig zouden kunnen hebben voor het NGC en uiteraard iedereen op het forum die nog wat exotische onderdelen zoekt.

Ik heb de staat van de cabs die hij te koop heeft staan gezien en dat is gewoon allemaal in prima tot perfecte staat. Koop dus gerust een cab als er iets voor je bij zit. Ik heb begrepen dat ook de after service helemaal in orde is, dus als er iets mis is hebben ze iig onderdelen genoeg en ook de intentie om te helpen. Kortom wat mij betreft een aanwinst voor onze community qua handelaren binnen onze groep. Het brengt zo de echte professionals en hobbyisten weer een stukje dichter bij elkaar!

Kewl! Nice to read, hoe meer liefhebbers hoe meer vreugd!
 
psykick was dus langsgeweest. Ik denk dat hij zich voelde als een klein kind in de snoepwinkel. Ik ben er ook geweest en ben met een volle buik huiswaards gekeerd.........
Komt op het forum straks we aan bod.
Pas in ieder geval op met termen als "rot op".
Een prima kerel die Peter en we kunnen er nog veel plezier aan beleven.
U bent gewaarschuwd !!!! 8) 8)
 
michelze":3cskob0d said:
Pas in ieder geval op met termen als "rot op".
Een prima kerel die Peter en we kunnen er nog veel plezier aan beleven.

Ach alles is al uitgesproken, maar aan de andere kant snap ik ckong wel... der zijn genoeg gasten die der zooi komen dumpen hier en that's it!

Lang leve de arcade :P
 
Back
Top