A
Anonymous
Guest
De meesten van jullie weten dat ik gek genoeg was om een inkoopactie voor IC cabs te organiseren, en hoewel ik er veel werk mee heb gehad vond ik het leuk om te doen. Zo leuk, dat er misschien wel een vervolg komt, rond de jaarwisseling, maar dan met cabs die je meestal niet in een inkoopactie ziet.
Daarom wil ik graag weten of daar nog serieus belangstelling voor is.[/b]