What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

dimm board not working

sombetzki

Bullet Dodger
Joined
Feb 26, 2010
Messages
1,566
Reaction score
1
Location
Siddeburen, The Netherlands
Hoi,

Ik heb afgelopen zaterdag mijn Naomi dimm board ontvangen met de post, maar nu doet deze het niet.
De verkoper heeft mij voor verkoop foto's gestuurd van de dimm plus foto's van het dimm test screen, waarop te zien was dat alles werkte.

Bij aankomst was de dimm ook perfect verpakt in bubbeltjesplastic, dus ik hoop ook dat hij niet kapot is.

Probleem;
- geen beeld, blijft zwart, geen audio, niks

Wat ik heb gedaan;
- voltages gecheckt (allemaal rond de goede waarden - 5.12, 3.28, 12.13). Deze zijn gecheckt met mobo aangesloten
- naomi aangezet zonder cart (boot prima)
- naomi aangezet met cart (boot prima)
- dimm uitelkaar gehaald en aangesloten
- complete setup aangesloten (met gd-rom, power splitter, sec pic etc)
- led's gecheckt (2 oranje vooraan, 1 oranje bij de batterij)
- alleen onderste pcb zonder behuizing aangesloten op naomi mobo. Ook hierbij krijg ik niks, geen foutmelding, geen geluid, er gebeurd niks

Iemand enig idee wat nog te doen? Het lijkt me stug dat hij tijdens transport kapot is gegaan gezien de wijze waarop hij verpakt was.

Misschien dat ik hem naar iemand kan sturen om te testen? Of dat er iemand met een Naomi mobo in omgeving Groningen woont, maar dat lijkt me stug...

Alvast bedankt!
 
Back
Top