sombetzki
Bullet Dodger
Er ontstond een verhitte discussie binnen Shmup Team Noord en om dit nu voor eens en voor altijd uit de wereld te helpen dacht ik dat een poll wel handig was.
Dus, julie mening, wat is de betere game, Dimahoo of Gigawing?
[fimg=200,283]http://imageshack.com/a/img546/1494/of4e.jpg[/fimg] [fimg=200,283]http://imageshack.com/a/img199/1407/8ts9.jpg[/fimg]
Dus, julie mening, wat is de betere game, Dimahoo of Gigawing?
[fimg=200,283]http://imageshack.com/a/img546/1494/of4e.jpg[/fimg] [fimg=200,283]http://imageshack.com/a/img199/1407/8ts9.jpg[/fimg]