What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Did you know gaming - Streetfigther

RoOd

Shmup Veteran
wellicht oud nieuws voor velen maar ik vond het 7 minuten leuke weetjes over street fighter characters

 
Street Fighter II is voor mij ook de beste game ever. Alles klopt in deze game , graphics waren toen ongeëvenaard, zelfde geldt voor de playability, soundtrack..just wow...
Als ik een top 10 games zou moeten maken , zou ik de rest moeilijk kunnen kiezen,maar nummer 1 is voor mij altijd SF II gebleven.
Love that game en speel het nog geregeld.
 
Ik heb SFII nog nooit serieus gespeeld. Ben nooit van de fighters geweest, op Tekken na. Moet er toch eens aan gaan beginnen, gok ik.
 
Leuk filmpje!

SFII is en blijft gewoon 1 van de beste games ooit gemaakt! Was trouwens erg vet om hem na al die jaren weer eens op een cab te spelen tijdens het NGC event

Aansluitend misschien leuk voor de liefhebbers:
http://www.polygon.com/a/street-fighter-2-oral-history
"An inside look at the creation and fallout of Capcom's industry-defining fighting game, as told by those who were there."
 
Dit brengt herinneringen naar boven! De vele uren Street Fighter die ik speelde, man man man.
 
Abc123":1std1t1v said:
Dit brengt herinneringen naar boven! De vele uren Street Fighter die ik speelde, man man man.
Hoeveel tijd heeft het gekost om hier goed in te worden? Ben je een goede SFII speler?
 
Cageman":1cquuo2i said:
Abc123":1cquuo2i said:
Dit brengt herinneringen naar boven! De vele uren Street Fighter die ik speelde, man man man.
Hoeveel tijd heeft het gekost om hier goed in te worden? Ben je een goede SFII speler?
Ik had het over vroeger ;)

Ehm, geen idee eigenlijk. Of ik goed ben, zul je zelf moeten beslissen. Psykick is wel beter dan mij.
 
@Cage, als je beter wilt worden in Fighting Games in Super Turbo of 4 de beste optie :P Het zijn wel twee super verschillende games. Als ik een tijd SF4 heb gespeeld ben ik enorm slecht in ST en andersom.

Jullie moeten ook een Third Strike cab krijgen in het NGC, die game is baas!
 
ChapDDR":3rt6m0fi said:
@Cage, als je beter wilt worden in Fighting Games in Super Turbo of 4 de beste optie :P Het zijn wel twee super verschillende games. Als ik een tijd SF4 heb gespeeld ben ik enorm slecht in ST en andersom.
Het speelt sowieso heel anders.

Jullie moeten ook een Third Strike cab krijgen in het NGC, die game is baas!
!!!
 
Cageman":1z1hkyh2 said:
Ik heb SFII nog nooit serieus gespeeld. Ben nooit van de fighters geweest, op Tekken na. Moet er toch eens aan gaan beginnen, gok ik.

+1

SFII is totaal niet mijn game. Tekken en Soul Calibur zijn zoveel vetter!
 
SFII is totaal niet mijn game. Tekken en Soul Calibur zijn zoveel vetter!

Inderdaad , als je niet bereid bent er enige tijd in te willen steken en je wil lekker buttonbashen dan zijn Tekken en Soul Calibur veeeel vetter ! :mrgreen:
 
Cool filmpje...toch wel weer wat dingetjes geleerd en over Doomed Megalopolis heb ik mij ook al langer afgevraagd, Kato op het voorkantje heb ik altijd al op Vega vinden lijken.

Doomed_Megalopolis.jpg

ChapDDR":33qo3qzu said:
Jullie moeten ook een Third Strike cab krijgen in het NGC, die game is baas!

Ugh! SFIII Turd Strike is echt gedigitaliseerde valium...allejezus wat een saai spel...de muziek zuigt, de omroeper is irritant en de stages zijn zelden zo saai geweest in een vechtspel. SFIII 2nd Impact is in mijn optiek véél beter (en suicide proof...de reden waarom ik hem heb gekocht).
 
Back
Top