Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Wat ik tot nu toe heb gezien van de PlayStation3 op grafisch gebied spreekt me zeer aan. Ik hou wel van deze stijl van graphics, niet dat softe gladde van de 360. Dit gaat goed worden. Die Kobayashi heeft het maar druk.
Basara, Devil May Cry, Biohazard, die man is bij veel betrokken bij Capcom.
Tien minuten playtime, demo is stukken anders dan de TGS demo en je hebt niet meer het idee dat je een onafgemaakt spel zit te spelen.
Problem is dat het niet te spelen is met een 360 pad, je hebt binnen 3 minuten pijn aan je klauwen. PS3 must have.
Nou, ik vind de demo soms wel erg van de hak op de tak gaan qua locaties. Dit is duidelijk oud materiaal. Alles in de demo is ook al bekend uit de jaren oude trailers. De ijsberg, Berial en die binnenplaats.
Maar ja, het spel is inderdaad gruwelijk en de full game zal alleen nog maar beter zijn omdat de demo op Easy staat.
Ik heb mijn 360 al een tijd geleden gedumpt en prijs mezelf dus gelukkig met de Ps3 versie (die door install ook 0 laadtijden krijgt!). Nu nog een Dualshock regelen.
Ai ai, gisteren de demo gedowned. Echt weer te tof voor woorden... En ja, ik weet niet hoe dat zit met de 360 controller, maar dit voelde echt wel weer vertrouwd aan met de ps3 joypad
heb nu twee gamedagen achter de rug met deze game....ppfff, wat is het weer tof...pure hack 'n slash fun
Wel weer moeilijk (Speel nu op Devil Hunter), zoals verwacht van Capcom, maar zeker niet onspeelbaar. Zit nu ongeveer op de helft en moet nog bij het stuk komen dat ik met Dante overga...
Alleen een ding is wel wat onhandig, die exceed oplaadgedoe gebruik je eigenlijk nooit in battle...behalve als je die upgrade max-act ofzo iets dergelijks hebt gekocht....
Alleen een ding is wel wat onhandig, die exceed oplaadgedoe gebruik je eigenlijk nooit in battle...behalve als je die upgrade max-act ofzo iets dergelijks hebt gekocht....
Niemand weet gewoon (en is ook niet uitgelegd tijdens het spel) dat je na elke slag, bij recovery, (stricte timing) de exceed knop kunt indrukken, en dan krijg je een volle balk er weer bij. Exceed moves zijn veel sterker dan de normale moves dus krijg je vijanden/bosses sneller dood. Geen upgrades nodig! Het is wel erg moeilijk, maar ik vind het geweldig!
Exceed is zeker wel handig hoor. Het vult de combo meter ook sneller, ook al doe je dezelfde combo of move weer. Instant rev gebruik ook wel veel, soms lukt het me wel eens om een hele 4 hit combo te instant revven. Je doet dan gewoon bijna double damage. Je kunt bijvoorbeeld de eerste slag instant revven, en dan als 2e move meteen een EX uppercut (back+ slash) doen. Die EX uppercut launched bijvoorbeeld Frosts 100% van de keren (itt normale uppercut) zodat je ze in de lucht kunt pijnigen met bijv roulette spin gevolgd door Calibur of Devil Bringer throw. MAX-Act heb ik nog niet eens, opzich boeit die ability me niet. Het geeft je kans op een full charge na 1x een instant rev.
Wat ook weinig mensen weten, is dat je het Pistool kunt chargen tijdens het rennen, springen en slaan en dus een charge shot in de combo kunt betrekken. Het pistool is de key tegen sommige sterke enemies (charge level 3 is een MUST voor Nero tegen Blitz).
Ik heb de game al uitgespeeld op Devil Hunter en ben halverwege Son of Sparda mode. Absoluut niet zo gevaarlijk moeilijk als US DMC3, maar wel een zeer leuke game.