What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Death Smiles Xbox 360 - Nu ook in Nederland uit!

Net gepost op Cave stg door GajinPunch ... net terug van de Cave Matsuri van vandaag.

"The third bit of info I got at the event was that you guys that are bitter about DS not being region free might hear a bit of good news next week."

*Dan kan ik mijn kit ook wel verkopen*

Nee zou mooi nieuws zijn, deze moet gewoon regio vrij worden!

En misschien een beetje makkelijker te verkrijgen, gezien jullie ervaringen met MF 1.5 ... :roll:

S913":2dzh2xru said:
En misschien een beetje makkelijker te verkrijgen, gezien jullie ervaringen met MF 1.5 ... :roll:

MotherFuck 1.5

Zou mooi zijn als DS alsnog regio-vrij wordt! Zit net te twijfelen of ik niet een Japanse Xbox360 zal kopen voor DS en DDP DOJ. Die laatste krijgt in januari een patch waardoor bugs en laadtijden aangepakt gaan worden. Laadtijden schijnen naar seconden teruggebracht te zijn! Op Cave-STG gelezen, wat weer vertaald was van de CAVE-blog.

Of verkoopt hier iemand zijn Death Smiles PCB toevallig? Hoeft geen kit te zijn.

Bij play. Com is ie voor 22e inclusief te bestellen. Hopen dat de rest ook nog een pal release gaat krijgen

Ik krijg steeds meer de neiging om ook een 360 aan te schaffen, gezien de PS3 qua shmups gewoon niks uitbrengt.

Mooi spel.

Is deze net zo goed als de Japanse 360 release of hebben ze de Arcade slowdown verneukt zoals in de US release ?

Is Death Smiles PAL wel te afspelen op het japanse xbox360 ?

Ik heb hier alleen japan xbox360 staan, een xbxo360 in mijn huiskamer is meer dan genoeg :)

Zat net te browsen op Play-Asia en zag dat de Amerikaanse Limited Edition met Faceplate in de aanbieding is, voor nog geen tientje. http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dh- ... -3t89.html
Werkt helaas niet op mijn PAL Xbox, anders had ik hem direct gehaald. Twijfel zelfs nu nog een beetje... Die Faceplate is de mooiste die ik tot nu toe heb gezien.

Back