What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Death Smiles Xbox 360 - Nu ook in Nederland uit!

Helaas zullen deze games nooit pal gaan uitkomen toch?(of regio vrij mischien)

Om nu ook nog een import 360 te halen want begin aardig ruimtegebrek te krijgen hiero :lol:

Hell yeah, wederom een bevestiging voor mijn keuze een JPN 360 te halen.

Volgens mij moet ik over een tijdje als wat shmups uit zijn ook maar een JAP Xbox 360 gaan importeren.

Voldoet een Arcade pack genoeg voor only 'shmups' bedoel was niet van plan met de 360 onlinne te gaan etc.Eigenlijk puur voor de shmups die hier het daglicht nooit zullen zien.

Ja, maar koop gewoon een Pro of Elite.

Waarom ?
Je kan toch net zo goed spellen spelen op een arcade ?
Als je toch niet online gaat , is een pro of een elite overbodig.

R2-2D":2qx0ag3q said:
Ja, maar koop gewoon een Pro of Elite.

Waarom ?
Je kan toch net zo goed spellen spelen op een arcade ?
Als je toch niet online gaat , is een pro of een elite overbodig.
Dat dacht ik ook al.
Gewoon puur voor shmups en onlinne doe ik wel met m'n pal 360.

Gezien dit een side-scrolling shooter is zal de port wel erg identiek aan de arcade versie zijn. Alhoewel de meeste mensen hun xbox aan een HD screen hebben hangen zal de 'feeling' nooit hetzelfde zijn. En het verschil om achter een cab te zitten of een joypad hanteren maakt voor mij erg veel verschil. Begin bijna een principe mannetje te worden.

Als ik de originele pcb kan grijpen dan ga ik zeker hiervoor. Zijn jullie het zeker mee eens toch? Maar alles heeft zijn grenzen natuurlijk. :)

goatboy":17tthqyo said:
Als ik de originele pcb kan grijpen dan ga ik zeker hiervoor. Zijn jullie het zeker mee eens toch? Maar alles heeft zijn grenzen natuurlijk. :)
Neem wel genoegen met de 360 versie + hori stick 8)
Deze kit is mij persoonlijk veels te duur en er zijn grenzen!

USD 1000,- voor een pcb is inderdaad niet slecht. Tis ook wel erg luxe als je deze koopt voor eigengebruik.

Misschien is de 360 versie wel een emulatie van het origineel incl. de slowdowns en zo. Technisch gezien kan de 360 natuurlijk zonder probleem 'all the way' op 60fps draaien. Zal mij benieuwen.

Zag er gisteren nog eentje op ebay staan 'full kit Death Smiles' voor 1700 euro en al 2 keer op geboden.Voor dat geld koop ik liever 2 cabs.

Da's een beetje duur voor een gewone 'gebruikte' kit! Daarvoor heb je 2 'nieuwe' kits bij excellentnet.com.

Of het moet de 'mega black label' blah blah blah versie zijn of zo. :?

goatboy":36foxj7p said:
Da's een beetje duur voor een gewone 'gebruikte' kit! Daarvoor heb je 2 'nieuwe' kits bij excellentnet.com.

Of het moet de 'mega black label' blah blah blah versie zijn of zo. :?
black label en nieuw 😉

death_smiles_joystick_shop.jpg

Begint nu wel te jeuken en nog 4 dagen te gaan voordat mijn exemplaar play-asia verlaat :D

Nu ik eindelijk ook een ntsc-j 360 heb kan ik ook aan DS.

Zal niet gaan zitten raven hoe goed ik hem vind, dat kan altijd nog.

Wat me opvalt is dat ie op mijn 360 geen highscores saved.
Hoort dit zo of is een cursus Japans aan te raden omdat mijn 360 niet goed staat ingesteld misschien?

En wat zijn jullie high scores.

Ben benieuwd naar de scores op de pcb alsook de scores op de 360.

Back