What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

De Wedstrijden (algemeen voetbaltopic)

Wat een bagger gisteravond. Dinsdag verloor PSV al kansloos van Inter, maar dat is in een poule en ze zijn zeker niet kansloos om door te gaan naar de 2e ronde. Maar gisteren werden Heereveen, Ajax, Groningen, Twente uitgeschakeld in de uefa cup in de knock out fase. Alleen AZ is door, maar die lopen in een zware vormcrisis, dus als ze daar niet snel uitkomen is er geen enkele ploeg meer actief in de uefa cup.

7 keer Alves, ik kan me niet herinneren dat een sporter op zo'n schandalig goede manier sportieve revanche neemt.

Damn, die is gelijk weer in de race voor topscorder. Ik vind trouwens wel dat Alves zo niet moet doen tegen Heerenveen, gewoon wegblijven uit trainingen, je medespelers kleineren, de toeschouwers kleineren. Hij moet wel gewoon normaal doen.

Het waren inderdaad een hoop goals mooiste van het weekend was nog het gelijke spel van 020 tegen Sparta!

Dit weekend is er weer een zogenaamde super sunday

met

Feyenoord - Ajax
PSV - AZ

Wat gaat het worden???

Feyenoord - Ajax 2-2 Ik geloof dat Ajax 3 kansen heeft gehad!! zwaar onverdiend punt voor Ajax aan de andere kant had feyenoord het gewoon af moeten maken!!!

PSV - AZ 1-1 Begin van de wedstrijd was voor PSV na een kwartier werd PSV volledig weggespeeld!! in de 2e helft was het rommelig en had PSV het overwicht!!! Maar 1-1 is de terechte uitslag!

Back