What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

De Wedstrijden (algemeen voetbaltopic)

Toch maar weer eens een oud topic kicken

Gisteren AZ - Newcastle gezien. In de eerste wedstrijd werd AZ compleet weggespeeld qua voetbal en effectiviteit. Gisteren was AZ de betere ploeg, maar Newcastle had ook een paar gevaarlijke kansen en voor hetzelfde geld was Newcastle doorgegaan.

Er was ook veel spectakel lang de zijlijn met Louis, die was het vaak niet eens met de scheidsrechter, maar imo floot de man goed en zag veel, maar liet de ploegen goed voetballen.

braamhaar.gif

En nog wegkomen met zo'n fucking lousy smoesje"dat hij blij is dat zijn gegeven voordeel ontaardde in een doelpunt. Ik als PSV supporter zat natuurlijk zwaar te kankeren op die mafketel. denk dat dit nog wel een staartje krijgt, ga maar mondiaal uitzenden, youtube ed. Misschien dat we de wedstrijd dan over mogen spelen :oops: , vieze ajacieden maakten zo veel vreselijk lompe overtredingen en niet één keer een goede ingreep. dubieus maar ik kijk natuurlijk ook niet objectief naar deze wedstrijd.....

Ben op zich wel blij met de overwinning van Ajax, niet zozeer omdat ik Ajax fan ben, maar zo wordt de competitie tenminste nog een beetje spannend. Denk wel dat PSV het verdient met goed constant spel nationaal en internationaal. Wel zie je, vooral nu, dat wanneer spelers zoals Alex en Koné geblesseerd zijn de selectie erg dun is, ze zouden wat meer jeugd moeten laten doorstromen.

Yup, wel jammer dat ADO eruit vliegt. Maar gezien het huidige niveau van de Jupiler league, denk ik wel dat ze na 1 jaar weer terug zijn (aangezien de groep redelijk in tact blijft). Ik zag liever RKC of Excelsior degraderen om eerlijk te zijn.

Met Groningen gaat het gelukkig weer uitstekend, eerst Feyenoord een draai om de oren gegeven en nu NEC.

Groningen had wel erg veel geluk trouwens. Als nec normale verdedigers had gehad was die Suares echt niet zo gevaarlijk geweest.

Geluk?

NEC werd compleet overklast, behalve de eerste pakweg 15 minuten. Groningen scoorde aanvankelijk nog 1-0 maar die werd afgekeurd wegens buitenspel.

Suarez is een plaag voor bijna iedere verdediger. De jongen kan gewoon erg goed voetballen, maar duikelt nog een beetje vaak en is egocentrisch. Maar hij is net 20 jaar oud.

Ik doel met geluk dat de verdedigers in Nederland vaak gewoon slecht zijn en meer met aanvallen bezig zijn dan daadwerkelijk verdedigen. Dat zag je vooral goed terug in die wedstrijd Werder Bremen vs AZ. Technisch kan AZ goed meekomen, maar echt veel goed uitgespeelde kansen had AZ niet.

Suares is in sommige wedstrijd geniaal, maar in sommige wedstrijden ook de speler met het meeste balverlies mss idd door het ego.

Al met al denk ik dat nec zeker wel gewaagd was aan Groningen, ze maakten alleen de goals niet.

Vanavond voorronde champion leaque Ajax - Slavia praag, ben benieuwd hoe Ajax voetbalt zonder Sneijder wanneer het er werkelijk om doet. Ben zeer benieuwd hoe Suarez gaat spelen, oftewel is hij werklijk zo goed als mensen zeggen of zakt hij tegen de top door het ijs.

Denk wel dat Ajax het red, alleen is het allemaal wat moeilijker zonder Sneijder. Suarez komt er ook wel, maar ben wel bang dat het even zijn tijd nodig heeft.

Was gisteren een slechte wedstrijd, Ajax kon niet en Slavia praag wou niet. Je kon duidelijk zien dat ze bij Ajax niet op elkaar waren ingespeeld. Die Colin achterin is echt slecht, maar die is waarschijnlijk meer gekocht om Stam te vervangen wanneer die geblesseerd is. Daarnaast was Bakkirzoglu (of zoiets) ontzichtbaar en rommedaal ook. Suarez was redelijk, maar wel erg egoistisch en volgens mij had je die gewoon op links moeten zetten. Wel raar trouwens dat er niet meer jeugdspelers een kans krijgen.

Lol PSV ligt uit het bekertoernooi dankzij een knullige administratieve fout. Da Costa stond op het veld terwijl hij geschorst was vanwege 2 eerdere gele kaarten....hoezo lomp....hmm BOERUUUHHH :P

en AZ verliest van Kampvuur Leeuwarden

En vanmiddag weer van Heracles Schwalbelo

Ik denk persoonlijk dat Ken wel blij was met zijn cluppie vandaag!!!

Wel schandalig hoe slecht ADO bezig is. Veruit het grootste budget in de Jupiter leaque en spelers die toch wel wat ervaring hebben uit de eredivisie en dan op de 14e stek.

DAY":3l6vzca6 said:
Wel schandalig hoe slecht ADO bezig is. Veruit het grootste budget in de Jupiter leaque en spelers die toch wel wat ervaring hebben uit de eredivisie en dan op de 14e stek.

Ja en niet de minste namen voor dat niveau: Hoogendorp, Cornelisse, Texeira, Elia en ga zo maar verder.

Elia speelt nu bij Twente.

Maar goed kijk maar naar de clubs waar spelers van DH in de zomer naar zijn overgestapt. Mols naar Feyenoord, Elia naar Twente, Kolk naar Vitesse, Delorge naar @j@kkes. Als je nu ziet wat er rondloopt is het niet eens een gebrek aan instelling (deels wel), maar ook gewoon kwaliteit. Van der Haar, Hoogendorp, Cornelisse, Bosschaart, Teixeira, allemaal te oud en te langzaam. De enige speler die er wel gaat komen is Meric.

Ik denk wel dat het goed gaat komen met ADO! Er staan een hoop nieuwe jongens die nog niet opmekaar ingespeeld zijn!!

Back