DAY
TATE Mode Pilot
- Joined
- Sep 28, 2005
- Messages
- 502
- Reaction score
- 0
Ja, Ron Jans doet het uitstekend en nu Erik Nevland weer fit is zal de productie van Groningen vast weer gaan stijgen.
Nog een uitslag van het weekend is de 1-1 van NAC tegen Twente. Van Hooydonk weet nog steeds geen doel te treffen met zijn vrije trappen, maar ze worden wel gevaarlijer. Uit de rebound van een vrije trap wist Johan Vonlanten in te tikken. Wat mij opvalt is dat Tom Lokhof enorm veel 'goede' spelers heeft aangetroekken, maar maar niet weet te winnen. Je zou toch denken dat een ploeg met PiAir, Vonlanten, zwaanswijk, Sikora het goed zouden doen.
Nog een uitslag van het weekend is de 1-1 van NAC tegen Twente. Van Hooydonk weet nog steeds geen doel te treffen met zijn vrije trappen, maar ze worden wel gevaarlijer. Uit de rebound van een vrije trap wist Johan Vonlanten in te tikken. Wat mij opvalt is dat Tom Lokhof enorm veel 'goede' spelers heeft aangetroekken, maar maar niet weet te winnen. Je zou toch denken dat een ploeg met PiAir, Vonlanten, zwaanswijk, Sikora het goed zouden doen.