What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

De officiële Nozomi Tshirts en Truien

Zeg - ik wil wel een hoody en een T-shirt - dan heb ik ook wat aan te trekken op de 11de :D

Wellicht dat er nog anderen zijn die er geen hebben?

Jinxz, wat zijn de mogelijkheden?? :mrgreen:
 
waiwainl":24laxbt7 said:
Zeg - ik wil wel een hoody en een T-shirt - dan heb ik ook wat aan te trekken op de 11de :D

Wellicht dat er nog anderen zijn die er geen hebben?

Jinxz, wat zijn de mogelijkheden?? :mrgreen:

Had het er al met Jinxz over in Hilversum tijdens RGE. Ikzelf heb ook nog steeds interesse in een T-shirt met m'n forumnaam.
 
Jow jow jow ;)
Ik heb nog een aantal shirts liggen om te bedrukken. Hoodies helaas niet.
Qua maten heb ik nog M, L en XL liggen. Volgens mij ook nog een beperkt aantal XXL en XXXL.

Ik kan ze drukken met je nickname op de mouw of gewoon zonder.

Voorbeelden in de opening post.

Uiteraard kan ik ze op 11 oct meenemen om onnodige verzendkosten te besparen.
 
Mijn beurs gaat er waarschijnlijk spijt van krijgen dat ik het juist nu doe (béétje krap bij kas op het moment), maar zet maar een XL Nozomi shirt met nickname erop in de bestelling voor 11 oktober. Voor vragen weet je me wel te vinden.

Mark -~-
 
Doe mij ook maar een XL T-shirt met de naam 'waiwainl' (all lower case) op de zijkant (of waar je het ook bedacht had).
 
zijn er nog Hoodies te koop ?
ik heb belang bij 1 XXL of een XXXL net hoe die zit
zaterdag de 17de ben ik van de party
 
Ik heb wat hoodies en shirts besteld.
@ WaiwaiNL, ik neem een XL hoodie voor je mee.

@hotshot123, Ik heb een XXL hoodie besteld. 3XL is niet beschikbaar in dat model. De XXL heeft een rood koort en zwarte binnenkant van de hood.

Zal ze a.s. 17e meenemen.
 
@ WaiwaiNL en Hotshot123 , Oh en voor ik het vergeet... willen jullie je (forum)naam op de mouw?

*edit Ik PM de vraag wel ff ;)
 
Back
Top