Jinxz
Pattern Reader
ckong":3tr5wcae said:Ik heb mijn Hoodie binnen, ziet er top uit. Nu kan ik bij elk bezoek aan het NGC mijn Nozomi T-shirt aan doen en als ik het te koud krijg mijn Nozomi Hoodie.![]()
Haha top! Ben blij dat ie in goede handen is
ckong":3tr5wcae said:Ik heb mijn Hoodie binnen, ziet er top uit. Nu kan ik bij elk bezoek aan het NGC mijn Nozomi T-shirt aan doen en als ik het te koud krijg mijn Nozomi Hoodie.![]()
ik ook :mrgreen:Da Dude":3nxy8olt said:top, ben benieuwd............
ruderudie":1thpq6dc said:Ga vanavond ECHT kijken welke maat mijn shirt is en Jinxz pm'en, afgelopen weken te druk met eten...hoodies zijn inderdaad Da Sjeit!
Da Dude":3lxw3n8h said:Vandaag me t-shirts binnengekregen. mooi man. ook die Charlryu is supergrappig
michelze":3gm3wk73 said:Vette shirts zeg. Ik kom er vandaag pas achter dat het rood van dat fluweel druk is en het logo op de schouder van dat reflecterend zilver. Niet te zuinig zeg. Klasse ontwerp en top materiaal.
Ik miste alleen het logo-tje onder als labeltje, maar dat had ik Chris al gemeld.
michelze":1bviztd4 said:Die had je op de beurs ook een paar kunnen slijten. Ben ik zeker van.
Er was ook een run op de stickers/flyers. Ze vroegen het zelfs aan mij of ik er meer van wist.
Maar "I'm just a buyer"![]()