What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

De officiële Nozomi Tshirts en Truien

ckong":3tr5wcae said:
Ik heb mijn Hoodie binnen, ziet er top uit. Nu kan ik bij elk bezoek aan het NGC mijn Nozomi T-shirt aan doen en als ik het te koud krijg mijn Nozomi Hoodie. :D

Haha top! Ben blij dat ie in goede handen is ;)
 
De truien waren wat later binnen gekomen maar na een weekendje drukken is vandaag 95% verstuurd.
 
Die hoodies zijn de shit. Zitten superlekker en zien er natuurlijk baggervet uit :-)
 
Ga vanavond ECHT kijken welke maat mijn shirt is en Jinxz pm'en, afgelopen weken te druk met eten...hoodies zijn inderdaad Da Sjeit!
 
ruderudie":1thpq6dc said:
Ga vanavond ECHT kijken welke maat mijn shirt is en Jinxz pm'en, afgelopen weken te druk met eten...hoodies zijn inderdaad Da Sjeit!

Haha, laat maar weten.


@ Trailblazer Thanks!
 
Hij is binnen ziet er top uit man thanks 8)
 
Vandaag me t-shirts binnengekregen. mooi man. ook die Charlryu is supergrappig
 
Hey kerel, kun jij voor mij een hoody meenemen? Ik pm je nog wel de details. Thx!
 
Vette shirts zeg. Ik kom er vandaag pas achter dat het rood van dat fluweel druk is en het logo op de schouder van dat reflecterend zilver. Niet te zuinig zeg. Klasse ontwerp en top materiaal.

Ik miste alleen het logo-tje onder als labeltje, maar dat had ik Chris al gemeld.
 
michelze":3gm3wk73 said:
Vette shirts zeg. Ik kom er vandaag pas achter dat het rood van dat fluweel druk is en het logo op de schouder van dat reflecterend zilver. Niet te zuinig zeg. Klasse ontwerp en top materiaal.

Ik miste alleen het logo-tje onder als labeltje, maar dat had ik Chris al gemeld.

Thanks man. Inderdaad, ik heb de schedel als een label nooit toegepast op de hoods en shirts. Had eigenlijk wel een leuke toevoeging geweest.
 
[/quote]
Thanks man. Inderdaad, ik heb de schedel als een label nooit toegepast op de hoods en shirts. Had eigenlijk wel een leuke toevoeging geweest.[/quote]

Correctie, Op die "run to the arcade" shirts zaten echt wel van die labeltjes.

Die had je op de beurs ook een paar kunnen slijten. Ben ik zeker van.
Er was ook een run op de stickers/flyers. Ze vroegen het zelfs aan mij of ik er meer van wist.
Maar "I'm just a buyer" :D
 
michelze":1bviztd4 said:
Die had je op de beurs ook een paar kunnen slijten. Ben ik zeker van.
Er was ook een run op de stickers/flyers. Ze vroegen het zelfs aan mij of ik er meer van wist.
Maar "I'm just a buyer" :D

Ik zal er eens werk van gaan maken :D
 
Back
Top