What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

De Nieuwe Gameroom

Ken

High Score Hunter
Afgelopen week druk bezig geweest met de gameroom, met dank aan de support van Psykick en Beatmaster-P. Klik op de pics om ze te vergroten en scherper te krijgen.

DSC_0194.jpg
DSC_0186.jpg
DSC_0196.jpg
DSC_0192.jpg
DSC_0191.jpg
DSC_0190.jpg

Erg cool Ken! Leuk stekkie. En wat een verzameling! :shock:

*droooooooooool* :shock: Wat een kick-ass gameroom, met idem collectie.

Met die stoel-setup moest ik meteen hier aan denken:

chairrosita2.jpg

Veel plezier ermee dude :D

Indrukwekkend, Ken. Mooie ruimte bomvol gevuld met begerenswaardige goodies. Mooie meubeltjes ook.

Hoe lang heb je er over gedaan om al die stuff te verzamelen?

In levende lijve nog vetter natuurlijk en graag gedaan dude, het was het minste wat we konden doen, helaas chronisch tijdgebrek! Geniet er maar weer lekker van voorlopig ;)

pooyan":1k5v56xh said:
Hoe lang heb je er over gedaan om al die stuff te verzamelen?

Ik ben echt aan het verzamelen gegaan in 2001. Daarvoor had ik wel een redelijke collectie, maar ging het me nog meer om het gamen dan het verzamelen en import games in de pre-internet tijd waren zoals bekend fucking duur voor een scholier. Het is wel zo dat ik 99% van de collectie in winkels heb gekocht, vrijwel niets online.

Ik zie er de lol niet van in online games te kopen voor een verzameling, veel te makkelijk. Het ging mij altijd om het hunten in winkels in Japan.

Goeiemorgen. Da's nog eens een strakke gameroom. Kudos!

Erg indrukwekkende collectie..! En vooral cool dat je erg veel zelf in Japan hebt gehaald. In het pre-internet tijdperk heb ik veel over laten komen via een vriend van me die in Japan woont. Ik ben er zelf (helaas) nooit geweest.

Heb je trouwens kasten weggedaan? Volgens mij heb ik ooit eens plaatjes van jouw game setup gezien waar in ieder geval minimaal 2 kasten op stonden. Is 1 genoeg voor je? In ieder geval strakke kamer hoor. Ziet er mooi clean uit, hou ik wel van! Of was dat voor de foto? ;)

the Dope Boys in the builiding!

Erg cool geworden idd, de lijsten maakten het zeker af.

Die King of fighters XII op de 50" staat die op pauze trouwens? 😉

Erg strak mannenhok! Mis alleen wat vrouwelijk schoon aan de muur? :)

Vroeger had ik binnen ook zo'n kamer vol met games.. Nu staat het vol met Dora DVD's en ben ik verbannen naar de garage die ik omgebouwd heb tot gameroom. Tis iets behelpen en s913 kan daar alleen met gekanteld hoofd staan, maar dat bevordert mijn winstkansen weer positief.

Ik wist trouwens niet dat die Candy Controls ook los te krijgen waren voor je Console? cool!

Vette posters ook.
Waardig om in te lijsten.
Waar heb je de lijsten voor de posters vandaan, Ken?

Ik heb even gekeken bij Ikea maar daar lijken ze net een paar cm. te klein.

ne0":3ucd4zcy said:
Heb je trouwens kasten weggedaan?

Ik had een paar jaar geleden inderdaad vier cabs naast elkaar staan, maar dit kon op een gegeven moment niet meer. Binnenkort komt er een tweede Egret bij via Pooyan, maar dan is de room ook echt helemaal vol.

De lijsten zijn idd van Ikea en zijn iets kleiner, kon niet anders dan de posters iets omvouwen aan de zijkant. Als je custom lijsten wilt laten maken voor die 2-3 cm extra ben je een godsvermogen kwijt, dus het was niet anders en je ziet er niks van uiteindelijk.

Als ik KOF XII in huis zou hebben had ik geen tijd gehad om foto's te maken denk ik.
Is gewoon de geweldige PS3 trailer op pauze 8)

Voor mensen die nog denken over een nieuwe televisie, ik ben echt zeer tevreden met deze Panasonic. Het is de TH50PZ800, superbeeld.

Heel strak allemaal Ken :) netjes.. ik zie dat de Sakura DC en de R7 nog prima staan daar .. ik mis ze wel !

Woon je nu samen btw?

Yes, gelukkig waren de afspraken over een gameroom snel gemaakt en wist ze waar ze aan begon 8)

Back