What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

De Nederlandse televisie op zijn best

Ik kan beter zeggen wat ik wel kijk....pfff wat een troep, allemaal herzenloze mensen die herzenloze dingen doen.
Nee niet mijn ding. En dan dat Bn'er gelul over elkaar om elkaar in het nieuws te houden. Sport boeit mij ook niet.
Ik kan hier pagina's over voltypen maar.........
Ik vind dat we Brein moeten mailen. Zolang er alleen maar crap op tv is, moeten we wel series downen.

TV is een achterhaald concept. on demand. Kijken wat je wil, wanneer je wil daar moet het in het geheel heen.
Ned 1, 2 en 3. tja...... stop dat geld maar in de nederlandse scholen. De paar Goeie programma's komen dan wel naar de commerciele zenders.

Ik raad iedereen een Ouya met XBMC hub aan oid.
 
Da Dude":8ykz8u3i said:
Ik kan beter zeggen wat ik wel kijk....pfff wat een troep, allemaal herzenloze mensen die herzenloze dingen doen.
Nee niet mijn ding. En dan dat Bn'er gelul over elkaar om elkaar in het nieuws te houden. Sport boeit mij ook niet.
Ik kan hier pagina's over voltypen maar.........
Ik vind dat we Brein moeten mailen. Zolang er alleen maar crap op tv is, moeten we wel series downen.

TV is een achterhaald concept. on demand. Kijken wat je wil, wanneer je wil daar moet het in het geheel heen.
Ned 1, 2 en 3. tja...... stop dat geld maar in de nederlandse scholen. De paar Goeie programma's komen dan wel naar de commerciele zenders.

Ik raad iedereen een Ouya met XBMC hub aan oid.
Interessant om te zien dat velen de Nederlandse televisie niks vinden.
 
Met een beetje geluk is beau te zien aankomende maandag'
In ram bam aflevering gaat over papparazzi
Of de week daarop ik weet niet hoeveel afl.
Over de papparazzi gaat.
 
DLX":2lm8f2qj said:
abc123; had je wat anders verwacht?
Nee, maar ik zei niet voor niets "interessant". Interessant als in opvallend, curieus. Normale mensen doen normale dingen lijkt me, ik dacht dat ik een van de weinigen was die(buiten golf om) geen tv keek. Ik dacht dat velen wel tv keken. Kijk, vroeger vond ik Nederlandse televisie leuk. Toen keek ik dingen als Telekids met Carlo en Irene, Cartoon Network etc.
Zal wel aan de leeftijd liggen. 😉
 
Nou bij mij meer de trend wat er te zien is. Kook shows, realityshit, dans en zang wedstrijden, en sport. Lekker boeiend, maar niet heus.

Er zijn wel dingen die ik kijk.
Kookprogramma's als 24 kitchen. Zonder sxheeuwende viezerikken. Wie is de mol, discovery, en soms die pandjeshuis en lockershows. Maar blijf er niet voor thuis.
Series en films kijk ik graag. Maar het liefst wanneer ik het wil
 
Back
Top