What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

De Japanse videotheek

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Laten we hier een gezellige plek creeren om elkaar leuke, grappige, vreemde en gekke filmpjes te laten zien uit Japan of over dit land.


Ik trap wel af met een erg grappige work out video die je meteen leert wat voor engelse zinnen je moet gebruiken als je wordt beroofd en met de dood bedreigd wordi door twee blanke westerse mannen.


Japanese learning english work-out - Klik hier
 
Yamato, duikbootfilm van vorig jaar, nu uit op dvd.

Versus, lekkere foute shit.

Casshern, inmiddels wel bekend dacht ik.

Ik weet niet zoveel van Japanse films, kan me eigenlijk bijzonder weinig boeien.
 
Ken":dp72k6a7 said:
Yamato, duikbootfilm van vorig jaar, nu uit op dvd.

Versus, lekkere foute shit.

Casshern, inmiddels wel bekend dacht ik.

Ik weet niet zoveel van Japanse films, kan me eigenlijk bijzonder weinig boeien.

Het was niet mijn bedoeling om feature film aan te raden, maar gewoon van die funny videos die je zovaak ziet op van die upload sites.
 
I know, I know maar ik dacht laat ik maar gelijk de hele Japanse industrie in drie zinnen samenvatten wat mij betreft.

Ga naar Youtube en zoek op Japanese pranks, duidelijke zaak.
 
Ken":1mu10lyt said:
I know, I know maar ik dacht laat ik maar gelijk de hele Japanse industrie in drie zinnen samenvatten wat mij betreft.

Ga naar Youtube en zoek op Japanese pranks, duidelijke zaak.

Klopt, je kan ze inderdaad op Youtube makkelijk zoeken. Maar waarom zouden we ze niet met elkaar delen. Houdt het forum ook wat in leven.
 
Helemaal mee eens, maar jij beweert dus dat het forum niet leeft?
Valt de laatste tijd wel mee toch? 8)
 
Ken":37sv03fn said:
Helemaal mee eens, maar jij beweert dus dat het forum niet leeft?
Valt de laatste tijd wel mee toch? 8)

Het forum is niet dood maar veel bekijk heeft het ook niet echt. Als er een kleine vaste kern is die het forum levend houden vind ik niet erg, maar ik hoop wel dat het groepje langzamerhand groeit en er leuke discussies plaatsvinden.

Ik probeer hier mensen naartoe te krijgen, maar jammer genoeg ken ik inet zoveel mensen met dezelfde interesse als jou en mij.
 
Ken":qbzjggpm said:
I know, I know maar ik dacht laat ik maar gelijk de hele Japanse industrie in drie zinnen samenvatten wat mij betreft.

Ga naar Youtube en zoek op Japanese pranks, duidelijke zaak.
Mmmmmpf :?

Anyway, waar gaat dit nou weer over? Meen je toch niet?
Orange Ball
 
Back
Top