What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Daytona USA in NL, building the ultimate racer...

ChapDDR":nodjj41j said:
En je moet katten ook niet in de kamer laten als je bezig bent met een kast, ik heb dan altijd een no-cats-allowed policy 😉
Dat heb ik voor mijn hele huis. Heb 10 jaar katten in huis gehad, en ben er meer klaar mee dan ik in woorden kan uitdrukken.
 
Ja ik word ook echt gek van al die haren maar de vriendin van mijn pa houdt van katten. We hebben er 3 en eentje is zo'n super harig ras. Zelfs als ik ga poetsen zit de doek al onder de haren :P
 
ChapDDR":1uoms7nm said:
Netjes dude! Wanneer ga je de spoiler en neon voor onder de kast doen? 8)

En je moet katten ook niet in de kamer laten als je bezig bent met een kast, ik heb dan altijd een no-cats-allowed policy 😉

Mijn kat komt overal. Is geen gewone kat is een half luipaard met schofthoogte van bijna 60 cm. Pitbulls kruipen voor haar weet je... Neon komt zeker, maar spoiler begrijp ik niet... plse explain misschien heb ik er wat aan :o
 
Dikke spoiler aan de stoel vast maken, duh! Dan ga je sneller.

Misschien ook 22'' rims onder je kast gooien voor dem bitchez? 8)
 
Neon onder de kast gaat komen, is vet. Spoiler is leuk grapje maar zoals je begrijpt... jammer joh... er zitten nu 3 inch rims onder en die blijven zitten. Bitchez like my actual ride better... 19 inch met rode binnenverlichting. Hoerensloep zegt mn moeder altijd... :o
 
Neon onder de racer is als doorzichtige zolen onder de schoenen van een prostituee... het hoort er gewoon bij ;)
Zat 't ook al eens te overwegen (neon bedoel ik dan).
 
Stelletje barbaren :)

ik ben echt van het origineel houden. Zilverkleurige stick, en geen neon :)
 
Dit is echt heel dik al zeg ik het zelf, led strips met fade en weet ik hoeveel opties. Wel weer alles los moeten halen om netjes te bevestigen.... resultaat mag er wezen though....
 
Trail is my kind of bitch ;)
Ik zou 'm zelf denk ik onder de cab doen. Dan hoef ik tenminste niet m'n zweetpoten te zien, laat staan met groen licht erop.
 
Biologisch is eigenlijk heel logisch.... Wortels waar je schroeven in draait, deze vervolgens schildert en boven de radiator te drogen hangt

IMAG0210_zps856f3266.jpg

Doe je ook nog eens wat terug vh milieu... Ps bedankt wortels!!
 
Back
Top