What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Daytona USA High Scores Topic

Akuma2000":23z2ypao said:
NICE!!!!!

Ik heb laatst mijn score ook verbeterd naar 3.03.xx :)

Dat begint een mooie tijd te worden! Welkom in de ellende dat je mag stoppen met verder rijden bij het kleinste foutje :)
 
Waahahaha ja echt erg en frustrerend.
Een foute start of een wiel op het gras is *hop* naar de andere stoel.
 
Whahahahahahahahahahaha!

Ik dacht al, wat is Flay de laatste tijd weinig op het forum :mrgreen:

Goed gedaan zeg..!! Tijd om ook weer eens achter de Daytona te kruipen..! Ik moet exact 1 seconde van mijn tijd afrijden. Oef.
 
congratz Flay. Ik had het niet verdient om de snelste tijd vast te houden want ik heb de afgelopen maand een social life gehad :mrgreen: :mrgreen:
 
Jinxz":1b67g50w said:
congratz Flay. Ik had het niet verdient om de snelste tijd vast te houden want ik heb de afgelopen maand een social life gehad :mrgreen: :mrgreen:

Dan kan je de komende 11 maanden weer oefenen :mrgreen: :mrgreen:
 
:D

oS4uQTj.jpg


Ik kom al in de buurt :D
 
Gisteren zitten oefenen op mijn Lap Times.
Ik zit nog niet onder de 43" maar ik kom dichterbij :D
WP_20150411_003_zpshyqamxxi.jpg
 
2hz4t4o.jpg


1zqebmt.jpg


zjtoip.jpg


Oude tijden, heb laatst controllers gemaakt dus zal binnenkort proberen de tijden richting mijn arcade tijden te werken.

Alles goed chrissy? Als je tips wilt vraag maar raak. Groete Muzi.
 
Haha Muzi! Wie gehts ouwe cuijkenaar?

Spreek je Robin nog wel eens? Volgens mij was hij ooit ook op Nozomi aangemeld.

Waarop heb je die tijden trouwens gereden?
 
Back
Top