What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Dariusburst op Type X2

cageman

Administrator
Staff member
Zou nog wel eens een goede reden kunnen zijn een X2 aan te schaffen! Darius over 2 16:9 schermen heen :-|



Ik krijg net visioenen over een mega-megalo door.. ;-)
 
2 schermen naast elkaar????

Wel vet gedaan, en op die Haagse megaloo uitproberen HELL YEH....
 
Lastig om dat naadloos te krijgen lijkt me. Heb nooit een darius cab gezien maar daar deden ze iets met spiegels om het naadloos te krijgen?
 
super dik die 2 schermen en gradius erop, toch wel een stuk breeder dan 3.
hier zie je de cab iets beter, grappig dat er verschillende wegen en eindbazen zijn.

de gameplay ziet er te gek uit met ze vieren.

naadloos krijg je niet met 2 schermen en een reflectie daarvan zou ook niet uitmaken want dat is nog steeds een reflectie van 2 schermen.
 
Hier nog wat info en foto's m.b.t. Darius Burst Another Chronicle:
http://en.akihabaranews.com/58790/gamin ... -chronicle

Het volgende staat er over de schermen en komt overeen met wat ne0
al zei:
"For this new title, Taito proposes us a quite impressive cabinet with a Super Wide Screen made from two 32-inch LCD screen stuck together. Actually, they are not really stuck together. Indeed, Taito explained us they were using a mirror stuck side-by-side to a 32-inch screen that reflects another screen, a bit like the heads-up display (HUD) you can find in aircraft, automobiles, etc…"

Grappig gezicht om 4 personen zo naast elkaar te zien zitten. Lijkt me wel tof om eens te spelen. :D

Hier nog een stream van TAITO LIVE! Vol.3 waarin de game ook behandeld wordt:
http://www.ustream.tv/recorded/8749465
 
Gemiddeld 35K Yen in Japan. (€300,-) Maar hier kun je geen Darius Burst spelen hoor. Deze is voor de Taito Nesicax geloof ik. Of er moet een hack voor komen. Fucking PC based hardware! :evil:
 
het gaat me meer om king of fighter e.d.
vroeg het me gewoon af. zag er zo vet uit 1 mei. Blazeblue op een egret 3.
 
wow op een egret3, heb je dan lagere resolutie ?

dacht dat die games hd zijn en op een viewlix ook hd is.
 
Op Type-X heb je 2 VGA/DVI ingangen. Eén voor 15K en de andere voor 31K. Zal bij TX2 ook zo zijn maar dan 31K en 720P. TX2 games zien er geweldig uit op 31K.
 
klopt en dat was echt heel mooi.
wat een vet beeld. Toen Blazeblue starte was ik verkocht.
Als ik ooit plek voor een 2e cab heb, is dat wat ik wil.
 
Back
Top