joeks
TATE Mode Pilot
Gefeliciteerd Chris! 
Net filmpje gekeken, apart scherm man.
Net filmpje gekeken, apart scherm man.
DLX":1g5x4n2j said:Holy shit!
DLX":9l7o0zvp said:
Marcosan30":1db1vrg5 said:Jinxz jij weet wel wat een cliffhanger is, kun je via een pm een tip van de sluier oplichten.
Zo'n Mariokart had ik direct gekocht :!: wat was de prijs eigenlijk 8)
Dus bij een groupbuy: count me in
studentzki":1db1vrg5 said:Vette actie man!
Heb afgelopen maand in Parijs de Darius EX cab gespeeld met nog een paar lui. Wat een vette game! Graphics zijn vet, gameplay is vet..
en die subwoofer!!! Damn, dat is niet normaal zo'n geluid als daar in zit! Proficiat met je aankoop!
Marcosan30":28r38ji4 said:Holy shit Chris,
Jij hebt wel het goeie netwerk kerel, wat een gaaf ding die elevator action death parade!
Doet me denken aan een kruising van house of the dead en time crisis, maar dan een stuk gaver!
Begin je een eigen arcadehalwant anders ontvang ik graag een overzichtslijst van wat beschikbaar is 8)