ZiEk":1m4l70wv said:
lol
terranigma zeker duits ?
en contra usa gesealed lol zo rare is dat niet.
en wat is high end Garou en de slugs.
Vind ook dat spelen gespeeld moeten worden, dus open die shizlle
heb hier ook wel 3 gesealede games gellukkig niet games die ik wil spelen.
Fzero, arkanoid en mickeys quest. verwacht er ook geen groot geld voor.
Hoe staat het met je AES collectie Dreamer ??? ik heb er nu 15 en meeste zijn wel cheap.
Zoals je hebt kunnen LEZEN is terranigma ENGELS. waarschijnlijk de laatste die geseald is, voor minder dan 500 gaat ie niet weg. Een gesealde contra 3 is zeer zeldzaam, de laatste 2 jaar is er geen ENKELE op ebay geweest. marktwaarde is ongeveer 400 euro.
Ik verwacht ook niet van iemand zoals jij dat je dit weet, maar om op zon kinderachtige manier dingen te blaten die niet waar zijn is wel errug dom vindje niet?
High end aes titels zijn niet de slugs of garou either.
Met mn aes collectie gaat het prima. Je zou beter kunnen vragen hoe het met mijn SFC collectie gaat, een boel ZEER zeldzame ( en dure) op de kop getikt laatst. 200 of 250 euro voor 1 SFC game? MADNESS!!! ma niet voor mij