almighty":3htt2atp said:
Sommige veranderen nooit :lol:
(kon het niet laten

)
Haha, ja klopt Marc, dat is de spijker op z'n kop! Ik verander idd niet zo snel, wat we van jou dus niet kunnen zeggen. Wanneer ga je al je Cave boards weer terugkopen?
Ik had nog het fatsoen om je met rust te laten en je niet te bashen naar de rest toe, maar je vraagt er zelf om. Voel je je ineens sterk omdat Henk zich aangesproken voelt en fel reageerd op mijn post? Veel succes met het weer terugkopen van je collectie voor "leuke" prijsjes om ze vervolgens weer over een aantal weken voor de hoofdprijs te verkopen.
@Henk (Goatboy)
Heb ik tot nu toe dan een negatieve post geplaatst rondom het NGC? Dit is een van de weinige posts die ik überhaupt heb geplaatst, omdat ik er moe van werd dat iedereen het over afstand heeft en dat vind ik een drogreden. Zeg dan gewoon helemaal niets en wens het succes!
Ik begrijp overigens wel waarom jij je aangesproken voelt, je vond het niet eens nodig om überhaupt een reactie te plaatsen omtrend het NGC, maar hebt het compleet genegeerd. Moet je helemaal zelf weten, maar ga dan niet ineens interessant doen met de reactie over dat het niet zo belangrijk is als je niet eens weet wat er zich daar afspeelt en je geen enkel idee hebt over de tijd, moeite en geld die er door iedereen in wordt gestoken.
Dat zijn dezelfde jongens die jou boarden kopen en/of repareren, dus een beetje respect en waardering is wel gepast, of ben je toch alleen maar van de zelfzuchtigheid? Als jij je handeltje maar draaiend houdt!
Het ene hand wast het andere en dit is een community, daar doe je ook dingen samen!
@Ronnie
Beetje jammer dat jij ook olie op het vuur gooit en die enige posts buiten je eigen verkooptopics maakt negatievieteit rondom het NGC aansterkend zijn.
@Ne0
Wederom vind ik het jammer dat jij het, aangewakkert door de rest, zo persoonlijk opvat. Jij was toevallig de zoveelste die het maar over de afstand heeft als obstakel en werd hier een beetje kind van de rekening, was niet zo bedoeld naar jou toe. Was helemaal niet eens sterk negatief bedoeld, maar een uitlating van het moment en jij was de pineut hehe, sorry!
Ik heb iedereen tot nu toe behoorlijk met rust gelaten en echt in zijn waarde gelaten. Alles in een kader van respect, maar het is wel typisch dat juist die personen die nu reageren of oud zeer hebben of het ons niet gunnen om wat voor reden dan ook.
Het NGC is en blijft een vrijblijvend initiatief van en door de community waar gewoon veel tijd, geld en werk in zit van een heleboel mensen. Het laatste wat ik wil is negativiteit rondom het NGC dat wordt verspreidt of aangesterkt door mensen die er niet eens zijn geweest of van afstand makkelijk weten te lullen. Dit vind ik respectloos, totaal ongepast en onnodig, vooral als dat mensen zijn die de community gebruiken om er financieel wijzer van te worden. Daar zal ik altijd fel op reageren en proberen het een hechte community te houden en niet enkel een Arcade Marktplaats.
Wij heten iedereen uit onze community van harte welkom, lid of geen lid. Iedereen weet dat de misverstanden of onenigheden soms op het forum alleen op het forum blijven en we altijd een fantastische sfeer hebben in Zoetermeer.
Excuses voor het vervuilen van dit topic, maar soms moet je gewoon hehe, zonder wrijving geen glans!