What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Cyvern kaneko jamma pcb SOLD

Status
Not open for further replies.

beau

Pattern Reader
Joined
Apr 24, 2010
Messages
2,002
Reaction score
0
Ik heb hier te koop het spel cyvern van kaneko shooter uit 98,
werkt prima op te halen in amsterdam 160 euro .
Cyvernkanekosystem.jpg


mvg
 
Hoi, Even een vraagje. Wat voor versie is dit eigenlijk? Heb nog nooit een zwarte Kaneko cart gezien vandaar. Bedankt, Henk.
 
Zwart is USA, Rood Korea , Groen is Asia , Blauw Europa en Wit alleen Japan.

Mooi prijsje , toffe game .
Come to Papa :mrgreen:
 
Klopt, Geweldige prijs. Had zeker 100 meer kunnen zijn. Ziet deze game niet zo vaak. Maar tis dan ook niet echt een topper in mijn boek. :mrgreen:
 
Het is vooral (weer) de Japanse versie die dat soort hoge prijzen haalt .

Er is ook een uni bios uit net als voor Naoimi,ST-V en MVS zodat je meerdere regio carts op een mobo kan prikken .

In mijn boek is het zeker een topper , speel hem veel op Mame en de graphic glitches in de latere levels zijn dan irritant .
 
Kende ook eigenlijk alleen de JP versie en zie deze wel eens voorbij komen op YHJ. Heeft voor mij geen zin hierop te bieden want eindigt toch meestal op een voor mij persoonlijk te hoge prijs. Ga dan liever voor iets van Cave. Tis inderdaad wel een game die je op de echte hardware moet spelen. Net zoals alles eigenlijk.
 
Ja maar op YHJ zie ik Ibara inmiddels ook voor de hoofdprijs gaan terwijl je hem hier niet kan slijten, en dan verkoopt V-V in de EU bare voor haast 300 € en gaat ie 2 x op YHJ voor rond de 7000 weg in de afgelopen maand .
 
klopt YHJ en Fora sporen niet helemaal wat prijzen betreft. Hier op Nozomi is Cave zowieso moeilijk. En het Ibara gedoe vindt ik zowieso erg vreemd alhoewel deze op andere fora niet lang te koop staat. Één van de beste shooters IMHO en te krijgen voor een super prijs.

We gaan nu offtopic, sluiten maar die hap. :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top