What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Custom universal cabinet

Ben je er al achter gaan staan? Gevoelsmatig zo op het plaatje staat die monitor wel heel hoog in vergelijking tot andere standup cabinets, ik denk dat je daar last van kan krijgen (ook al ben je zelf 2 meter hoog, dan nog is het denk ik te hoog).
 
Bigbadthomazzz":l444hryx said:
ik zal strakjes nog ffe een fototje maken als ik erbij sta :) op deze foto is het idd ook erg hoog. Maar uiteindelijk zit de monitor goed op ooghoogte.

rule of thumb, bovenkant monitor moet op ooghoogte staan idealer (dus niet het midden van de monitor)
Maak hem anders in hoogte verstelbaar met zo'n metalen framepje, dat zullen echt de kosten niet zijn!
 
Waarom is die "buis" zo hoog eigenlijk dat ie achter de monitor vandaan omhoog steekt. Heb je aan de achterkant een BBQ zitten of zo hehe
Just kidding, maar ff serieus, wat is het nut??
 
Mn vader doet het verf werk aangezien ik niet lang kan staan
Dit is iets wat ik me al een tijd afvraag: Je bent gezien je spierziekte niet in staat om lang te staan, maar je bouwt wel een upright cab waar je achter moet staan.. waarom heb je niet gekozen voor een sitdown versie?
 
Bigbadthomazzz":u24yhqf1 said:
ja... dat is wat ik mijzelf ook afvroeg toen we eenmaal klaar waren met alles plamuren. *zucht moment* Ik denk niet dat het voor de stevigheid handig is om er een stuk onderuit te zagen. Dus ik denk dat dit de oplossing word:
303-barkruk-zwart.jpg


Toen we begonnen met bouwen ging het namelijk stukken beter. Rond deze tijd is het altijd al slecht geweest. En in de zomer gaat het dan eigenlijk best wel goed. In de zomer heb ik meestal maar één verlamming per week. En dat is nu elke dag. En daar toen eingelijk niet bij stilgestaan. :oops: Want als het warmer is kan ik lekker zo lang staan als ik wil :)

Heb zelf ook die krukjes voor achter mijn arcade kast, is prima te doen, alleen moet je rekening houden met dat je met de knieen tegen de kast zit :)
bij leenbakker heb ik ze toen gekocht..kunt het zo duur maken als je zelf wilt.

groetjes
 
Ik heb deze krukken van de IKEA.... zit graag lekker zacht en wil ook steun in men rug;

henriksdal-barkruk-met-rugleuning__43880_PE139670_S4.jpg
 
DLX":hslp5wg8 said:
Ik heb deze krukken van de IKEA.... zit graag lekker zacht en wil ook steun in men rug;

henriksdal-barkruk-met-rugleuning__43880_PE139670_S4.jpg

zien er ook relax uit, alleen is moeten ze dan wel de precieze hoogte van je cabinet zijn.....toch?
daarom heb ik toen voor die barkruk gekozen, kan ik iets omhoog of omlaag en weer omhoog en omlaag, omhoog, omlaaaaag (oh wacht ik dwaal af :lol: )
 
[off-topic]

zien er ook relax uit, alleen is moeten ze dan wel de precieze hoogte van je cabinet zijn.....toch?
daarom heb ik toen voor die barkruk gekozen, kan ik iets omhoog of omlaag en weer omhoog en omlaag, omhoog, omlaaaaag (oh wacht ik dwaal af :lol: )

@ sjorspion Ik lees het al, Die cab van jou hoeft niet eens aan om lol te hebben :mrgreen:
 
sjorspion":31pdv2kl said:
zien er ook relax uit, alleen is moeten ze dan wel de precieze hoogte van je cabinet zijn.....toch?
daarom heb ik toen voor die barkruk gekozen, kan ik iets omhoog of omlaag en weer omhoog en omlaag, omhoog, omlaaaaag (oh wacht ik dwaal af :lol: )

Die van mij zijn qua hoogte perfect (je hebt meerdere hoogte)... Heb een KI2, Aero en Naomi en bij alleen zit ik goed :)
 
Back
Top