A
Anonymous
Guest
Hier mijn nieuwe custom NES in de stijl van Metroid.
Ben er echt heel blij mee en hij is strak en duidelijk, geen drukke bedoeling etc.
Deze komt dus straks mooi in een vitrine kast te staan en koop wel weer een nieuwe NES op de beurs haha.
Rice hartstikke bedankt man en je ziet straks nog wel een keertje mijn Snes en Dreamcast verschijnen
Ben er echt heel blij mee en hij is strak en duidelijk, geen drukke bedoeling etc.
Deze komt dus straks mooi in een vitrine kast te staan en koop wel weer een nieuwe NES op de beurs haha.
Rice hartstikke bedankt man en je ziet straks nog wel een keertje mijn Snes en Dreamcast verschijnen